"Ịre ahịa na-enweghị data dị ka ịkwọ ụgbọala na anya gị mechiri," dị ka Dan zarrella jiri amamihe kwuo.
Ị na-etinye ego na mgbasa ozi mana ị ga-achọ ịma ma ha na-eru ndị ziri ezi ma ọ bụ, nke ka njọ, ma ọ bụrụ na ha na-arụ ọrụ. N'oge a, usoro na-agbanwe ngwa ngwa karịa mgbe ọ bụla, na ịkọ nkọ anaghị ebipụ ya.
Ya mere, ndị ọkachamara n'ịzụ ahịa ghọtara na ọ dị mkpa ka e nwee mgbanwe n'ịzụ ahịa na-ebute data. Ha na-aghọta ike data iji nyochaa mmefu mgbasa ozi ha na ebuli mgbasa ozi.
Ngbanwe a n'ịre ahịa na-ebute data na-akwadebe gị ngwa ọrụ iji nyochaa mmefu ego mgbasa ozi. Site na data, ị nwere ike gbanwee mbọ ịre ahịa gị. Ha na-aghọ igwe lekwasịrị anya laser, na-ebute nloghachi na ntinye ego.
Ya mere, jikere ị kpọghee ekwt nzuzo nke irè ad emefu nlekota oru. Ntuziaka a na-abanye n'ime metrik dị oke mkpa ma na-enyocha ụzọ nsochi iji nyochaa arụmọrụ gị dị ka pro.
Mkpa nke nlekota ego mgbasa ozi
Yabụ, kedu ihe kpatara o ji dị mkpa iji nyochaa mmefu ego mgbasa ozi?
Nke a bụ nlele eziokwu: atụmatụ mgbasa ozi nwere ike ịdị mgbagwoju anya. Enwere mgbanwe dị iche iche na egwuregwu, sitere na nyiwe ị na-eji ruo n'ụdị igwe mmadụ ị na-akpọtụrụ. Site na nlebanya zuru oke, ọ na-adị mfe idobe mmefu gị.
Source
Nke a bụ ụfọdụ ihe siri ike mere ịchụso mmefu mgbasa ozi gị ji bụrụ iwu:
- Ị nwere ike ịchọta ebe a na-emefu ego gị nke ukwuu site na nyochaa mmefu mgbasa ozi gị. Nke a na-enye gị ohere imezigharị mbọ gị ma mepụta uru bara uru karịa.
- Data sitere na mmefu mgbasa ozi gị na-akọ akụkọ gbasara ihe na-arụ ọrụ na ihe na-adịghị. Jiri ozi a mee mkpebi ziri ezi gbasara ụzọ mgbasa ozi gị.
- Nyochaa mmefu ego mgbasa ozi gị ka ịchọta ebe mgbasa ozi gị nwere ike na-arụpụta nsonaazụ achọrọ. Ọ na-enyekwara gị aka iwepụ mmefu ndị na-efu efu ma bugharịa ha gaa na usoro na-aga nke ọma karị.
- Isochi mmefu mgbasa ozi gị na-enye nghọta nke ndị na-ege gị ntị lekwasịrị anya. Data a nwere omume ha na nzaghachi mkpọsa gị.
- Ileba anya na mmefu ego mgbasa ozi na-enye gị ohere ịga n'ihu na usoro ma gbanwee atụmatụ gị ka ị nọgide na-asọmpi.
Ịghọta Budget Ad na ROI
Source
Ugbu a anyị ewepụtala uru nke nsuso mmefu ego mgbasa ozi gị, ka anyị nyochaa ndị isi egwuregwu abụọ na egwuregwu a: mmefu ego mgbasa ozi na ROI.
Kedu ihe bụ Mgbasa Ozi Budget?
The mmefu ego bụ ego ị ga-emefu iji mezuo ebumnuche mgbasa ozi gị. Enwere ike itinye ego a site na isi mmalite dị iche iche. Ọwa ndị a nwere ike ịgụnye mgbasa ozi mgbasa ozi ọhaneze na ịzụ ahịa njin, yana ụzọ kpochapụrụ dịka mgbasa ozi ebipụta ma ọ bụ mgbasa ozi.
Kedu ihe bụ ROI?
Laghachi na ego na-anọchite anya ihe ga-enyere gị aka inyocha arụmọrụ nke mkpọsa mgbasa ozi gị. Site na ịchọpụta ihe ngosi arụmọrụ dị mkpa, ọ na-agbakọ uru ị na-enweta maka dollar ọ bụla e tinyere na mgbasa ozi. Site na ịchọpụta ihe ngosi arụmọrụ dị mkpa, ọ na-agbakọ uru ị na-enweta maka dollar ọ bụla e tinyere na mgbasa ozi.
Nke a bụ nbibi nke nloghachi na usoro itinye ego:
ROI = (ego enwetara site na mgbasa ozi / ọnụ ahịa mgbasa ozi) x 100%
N'okwu dị mfe, ka ROI gị dị elu, ka mgbasa ozi gị na-eme nke ọma. Ezigbo ROI na-egosi na mgbasa ozi gị na-ewepụta ego karịa ego mgbasa ozi. ROI na-adịghị mma na-egosi na ị na-emefu karịa ka ị na-eme.
Mmekọrịta dị n'etiti Ad Budget na ROI
Ịghọta ka mmefu mgbasa ozi gị si emetụta ROI dị mkpa maka nzukọ gị. Mgbe ị na-ekesa akụrụngwa n'ofe nyiwe, ị nwere ike ịtụ anya nsonaazụ mara mma.
Na mgbakwunye, inyocha na imeziwanye mgbasa ozi gị dị oke mkpa. Mkpokọta mmefu ego buru ibu na-enye gị ohere iru ndị mmadụ n'otu n'otu, kwalite ntinye aka, na ịkwanye mgbanwe. Otú ọ dị, mmefu kwesịrị ịdị nhata na nsonaazụ.
N'ikpeazụ, jiri data mee ka mkpebi gị mara ma zaghachi mmepe ahịa. Usoro a ga-enyere gị aka inweta ihe kacha mma na ntinye ego gị ma nọgide na-enwe ọganihu na-agbanwe agbanwe.
Usoro igodo iji nyochaa mmefu ego mgbasa ozi
Ọ dị mma, yabụ anyị ghọtara mkpa ọ dị ịchụso mmefu mgbasa ozi anyị yana njikọ ya na ROI nwere. Ka anyị lelee data bụ isi nke ị ga-eso wee nyochaa mmefu ego mgbasa ozi. Ndekọ ndị a na-enyere gị aka ịkwalite mkpọsa gị wee nweta ROI dị mkpa karịa.
Nke a bụ ụfọdụ isi metrik ị kwesịrị ị na-enyocha iji nyochaa mmefu ego mgbasa ozi maka mgbasa ozi gị:
1. Pịa-Site na ọnụego (CTR)
CTR na-ezo aka na pasentị ndị mmadụ hụrụ wee pịa mgbasa ozi gị. Ọ na-ekpughe ka mgbasa ozi gị si ejide mmasị nke ndị na-ekiri ma na-adọta ha ịmụtakwu gbasara ngwaahịa ma ọ bụ ọrụ gị.
CTR = (Ọnụ ọgụgụ nke Pịa) / (Ọnụ ọgụgụ nke mmetụta) mụbara site 100%
CTR dị elu na-egosi na mgbasa ozi gị bara uru ma na-atọ ụtọ maka igwe mmadụ ebumnuche gị. CTR dị ala nwere ike ịpụta na ịkwesịrị ịkwalite ebumnuche gị ma ọ bụ chegharịa nnomi mgbasa ozi gị.
Pịa-Site na ọnụego (CTR) atụ
Tụlee ịzụ ahịa ihe nhicha gị na webụsaịtị nkwado (mmetụta 5,000). Mgbasa ozi gị na-adọta uche, mana ezughị oke ọpịpị na-eduga n'ịzụta. Ka anyị lelee ka data ndị a si agbanwe na ROI.
- Pịa: 120
- Mmetụta: 5,000
- Ọnụ kwa Pịa (CPC): $0.50
- Ịgbakọ Pịa-Site ọnụego (CTR)
- CTR = (Pịa / Mmetụta) x 100%.
- CTR = (120 clicks / 5,000 mmetụta) x 100% = 2.4%.
2. Ọnụ kwa Pịa (CPC)
CPC na-egosi ego ị na-enweta oge ọ bụla onye ọrụ pịa mgbasa ozi gị. Ọnụ ego-kwa-pịa (CPC) dị ala bụ ihe dị mkpa mgbe ị na-ekpebi mmefu ego ahịa dị irè, ebe ọ na-enyere aka ịbawanye nloghachi na mmefu mgbasa ozi ma na-enye ohere iru ndị na-ege ntị sara mbara n'ime oke mmefu ego. Na nyiwe ndị na-eji ụdị mgbasa ozi ịkwụ ụgwọ-kwa-pịa (PPC), nke a na-arụ ọrụ nke ọma.
Usoro: CPC = (mkpokọta mgbasa ozi mefuru)/(ọnụọgụ pịa)
CPC dị ala dị mma ebe ọ na-egosi na ị na-enweta ọpịpị na ọnụ ahịa mgbasa ozi ziri ezi. CPC dị elu nwere ike igosi na ị ga-achọ ịgbanwe ihe ị chọrọ ma ọ bụ ebumnuche gị iru ndị na-ege gị ntị.
Tụlee ịmalite mkpọsa mgbasa ozi njin ọchụchọ maka ahịrị ngwaahịa ịma mma organic ọhụrụ gị. Ị edobela mmefu ego $1,000 iji dọta ndị nwere ike ịzụrụ ihe na-achọ okwu dị ka "nlekọta akpụkpọ anụ ahụ" ma ọ bụ "ihe ịchọ mma gburugburu ebe obibi." Mana ego ole ka ị na-akwụ oge ọ bụla mmadụ pịrị na mgbasa ozi gị? Nke a bụ ebe ọnụahịa-kwa-pịa (CPC) na-abata.
Ihe Nlereanya Kwa Pịa (CPC).
Ka anyị were ya na mgbasa ozi mgbasa ozi gị ga-enweta 400 hits na ngalaba ịma mma. Nke a bụ otu ị ga-esi chọpụta CPC gị.
- Mkpokọta Mgbasa Ozi Emefu: $1,000
- Ọnụọgụ nke ịpị: 400
- CPC: ($ 1,000 ngụkọta ego) / (pịa 400) = $2.50 kwa pịa
N'okwu a, CPC bụ $ 2.50. Nke a bụ ụdị CPC na-ahụkarị maka azụmahịa ịma mma na igwe ọchụchọ. Ọ na-egosi na ị na-enweta ọpịpị site n'aka ndị na-ege ntị nwere mmasị na ọnụ ahịa mgbasa ozi ezi uche dị na ya.
3. Ọnụego ntụgharị
Ọnụego ngbanwe bụ pasentị nke ndị mmadụ pịrị na mgbasa ozi gị wee mezue mmemme ezubere iche. Ndị a nwere ike ịgụnye imecha ịzụrụ ihe, ịdenye aha akwụkwọ akụkọ, ma ọ bụ budata akwụkwọ ọcha. Ọ na-egosi ịdị irè mgbasa ozi gị n'ịkwọpụta nsonaazụ achọrọ.
Usoro: Ọnụego mgbanwe = (Ọnụ ọgụgụ mgbanwe)/(Ọnụ ọgụgụ nke Pịa) x 100%
Ọnụego mgbanwe dị elu na-egosi na mgbasa ozi gị na-akpali ndị na-ekiri ya ime ihe ndị a. Ọnụego ngbanwe na-adịghị mma gụnyere imelite ibe ọdịda gị ma ọ bụ asụsụ mgbasa ozi ka ị na-edekọ nke ọma na ebumnuche onye ọrụ.
Ọmụmaatụ Ngbanwe
Were ya na ị na-eme mkpọsa mgbasa ozi ịntanetị maka ngwaahịa ọhụrụ. Mgbasa ozi gị na-enweta 1,000 hits, mana naanị mmadụ 50 na-azụta ihe ọ bụla. Nke a bụ ebe ọnụego ntọghata na-amalite. Ọ na-agwa gị ihe ọnụọgụ pịa na-ebute ire ere.
- Ahịa (Ntụgharị) = 50
- Pịa = 1,000
- Ọnụego mgbanwe = (Ọnụ ọgụgụ nke ire ere) / (ọnụọgụ nke ịpị) x 100%
- Ọnụego mgbanwe = (50/1,000) x 100% = 5%
Ọnụego mgbanwe 5% pụtara 5% nke ndị pịrị mgbasa ozi gị ghọrọ ndị ahịa na-akwụ ụgwọ. Nke a nwere ike ịbụ ebe mmalite dị mma, mana enwere ohere mgbe niile iji melite site na ịkwalite mgbasa ozi na ibe ọdịda gị.
4. Ọnụ kwa mgbanwe (CPA)
CPA gafere CPC site n'igosi ego ole ị na-akwụ iji jide onye ahịa ọhụrụ ọ bụla ma ọ bụ na-edu site na mgbasa ozi mgbasa ozi gị. Ọ bụ ihe dị mkpa iji nyochaa mmefu ego mgbasa ozi. Ọ na-ekpebi ịdị irè nke mgbasa ozi mgbasa ozi gị n'ịmepụta ahịa ma ọ bụ ndebanye aha.
Usoro: CPA = (mkpokọta mgbasa ozi na-emefu) / (ọnụọgụ mgbanwe).
A na-achọkarị CPA dị ala ebe ọ na-egosi na ị na-enweta ndị na-azụ ahịa ma ọ bụ na-eduga na ọnụ ahịa ezi uche dị na ya. Ịnweta ọnụ ahịa dị elu n'otu n'otu nwere ike igosi mkpa ịtụgharị uche n'ụzọ ebumnuche gị. N'aka nke ọzọ, ị nwere ike ịmegharị ọwara ntụgharị gị iji kwalite ahụmịhe onye ọrụ.
Ọmụmaatụ Ọnụ Kwa Ntụgharị (CPA).
Were ya na ị na-amalite mgbasa ozi mgbasa ozi mgbasa ozi ọha na eze iji kwalite webụsaịtị e-azụmahịa ọhụrụ gị na-ere uwe mma. Ị na-enye mkpọsa ahụ ngụkọta mmefu ego nke $ 1,000, nke na-ebute ahịa 50.
Nke a bụ otu esi agbakọ CPA gị site na iji usoro:
- Mgbakọta Mgbasa Ozi Emefu = $1,000
- Ọnụọgụ mgbanwe (ọrịre) = 50
- CPA = Mkpokọta Mgbasa Mgbasa Ozi / Ọnụ ọgụgụ mgbanwe CPA = $1,000 / 50 = $20
N'ọnọdụ a, CPA gị bụ $20. Nke a pụtara na maka ọrịre ọ bụla ị nwetara site na mgbasa ozi mgbasa ozi mmekọrịta a, ị kwụrụ nkezi $20.
5. Laghachi na Mgbasa Ozi Mgbasa Ozi (ROAS)
ROAS na-agabiga ROI site n'ịgbakọ ego a na-enweta site na mmefu mgbasa ozi. Ọ na-agbakọ ego ole ị na-ewepụta maka dollar ọ bụla ejiri na mgbasa ozi mgbasa ozi.
Usoro: ROAS = (Mkpokọta ego a na-enweta na mgbasa ozi)/(Mkpokọta Mgbasa Ozi Mgbasa Ozi)
ROAS dị elu na-atụ aro na mgbasa ozi gị na-enye nloghachi ego buru ibu. ROAS dị ala nwere ike igosi na ịkwesịrị imezigharị mbọ gị iji mepụta ahịa karịa ma ọ bụ gbanwee ụzọ ọnụahịa gị iji bulie uru.
Laghachi na Mmefu Mgbasa Ozi (ROAS) Ihe atụ
Iji mgbako CPA dị ka ọmụmaatụ, tụlee ụlọ ahịa e-azụmahịa gia na-eme mkpọsa mgbasa ozi mgbasa ozi ọha:
- Mgbakọta Mgbasa Ozi Emefu = $1,000
- Ọnụọgụ mgbanwe (ọrịre) = 50
Agbanyeghị, maka ROAS, anyị kwesịrị ịtụle mkpokọta ego enwetara na ahịa ndị a. Ka anyị were:
- Nkezi Uru Usoro (AOV) = $100 (Nke a bụ nkezi ego ndị na-ege ntị na-emefu kwa usoro)
Ya mere:
- Mkpokọta ego enwetara site na mgbasa ozi = Ọnụ ọgụgụ nke ntụgharị * AOV
- Mkpokọta ego enwetara site na Mgbasa ozi = ire 50 * $100 / ire = $5,000
Ugbu a, anyị nwere ike gbakọọ ROAS:
- ROAS = Mkpokọta ego enwetara site na Mgbasa ozi/Mkpokọta Mgbasa Mgbasa Ozi
- ROAS = $5,000 / $1,000 = 5
N'ihe atụ a, ROAS bụ 5. Nke a pụtara na maka dollar ọ bụla ejiri na mgbasa ozi mgbasa ozi mgbasa ozi, ụlọ ahịa ahụ na-emepụta $ 5 na Revenue. A na-ewere ROAS nke 5 dị ka ezigbo nloghachi na ntinye ego maka azụmaahịa e-azụmahịa.
Nke a bụ otu esi agụ ROAS:
- ROAS dị elu: ROAS nke 5 na-egosi mgbasa ozi na-aga nke ọma na nloghachi dị ịrịba ama. Ụlọ ahịa ahụ na-erite uru site na ntinye ego mgbasa ozi ya.
- ROAS dị ala: ROAS dị ala nwere ike igosi ohere maka mmelite. Ụlọ ahịa ahụ nwere ike nyochaa ihe dị iche iche iji kwalite ahịa. Mgbasa ozi mgbasa ozi, njikarịcha ọwara ntọghata na atụmatụ ọnụahịa bụ naanị ole na ole n'ime akụkụ ndị a ga-atụle. Nke ọ bụla n'ime ụzọ ndị a nwere ikike ịkwalite nlọghachi ụlọ ahịa na mmefu mgbasa ozi.
6. Ọnụ ego ndị ahịa (CAC)
CAC bụ metrik sara mbara nke gụnyere ọnụ ahịa ahịa na ọnụ ahịa ahịa niile metụtara inweta onye ahịa ọhụrụ. Ọ na-agbatị karịa mmefu mgbasa ozi iji gbasaa mmefu dị ka mmepe webụsaịtị, ire ọdịnaya, na ịkwụ ụgwọ ahịa.
Usoro: CAC = (Ngụkọta ọnụ ahịa nnweta ndị ahịa)/(Ọnụ ọgụgụ nke ndị ahịa ọhụrụ enwetara)
Ịghọta CAC gị na-enye gị ohere ịlele uru nke ọrụ inweta ndị ahịa gị. CAC dị elu nwere ike ịgụnye nyocha usoro ịzụ ahịa dị ọnụ ahịa karịa ma ọ bụ imezi oghere ahịa gị nke ọma iji bulie ọnụego mgbanwe.
Ihe Nlereanya Nzụta Ndị Ahịa (CAC).
Ka anyị gbanwee ngwa ngwa ma tụlee ngwa mkpanaka nwere ịzụrụ in-app dịka ọmụmaatụ anyị. Nke a bụ ndakpọ ọnụ ahịa ndị ahịa nwere ike inweta:
- Ngwa ụlọ ahịa ngwa (ASO): $500 kwa ọnwa (ọnụahịa na-aga n'ihu)
- Social Media Marketing: $2,000 kwa ọnwa (ọnụahịa na-aga n'ihu)
- Mgbasa ozi ahịa nke mmetụta: $10,000 (ọnụahịa otu oge)
- Mmekọrịta Ọha (PR): $3,000 kwa ọnwa (ọnụahịa na-aga n'ihu maka ọnwa 3)
Yiri ihe atụ gara aga, nke a bụ ndakpọ dị mfe maka ebumnuche nkọwa.
Nke a bụ otu ị ga-esi gbakọọ ọnụ ahịa nzụta ndị ahịa maka ọnwa atọ:
- Mkpokọta ọnụ ahịa ndị ahịa = ASO + Social Media Marketing + Mgbasa Ozi Mgbasa Ozi + PR (maka oge ahụ)
- Mkpokọta ọnụ ahịa ndị ahịa = $500 / ọnwa * ọnwa 3 + $2,000 / ọnwa * ọnwa 3 + $10,000 + $3,000 / ọnwa * ọnwa 3
- Mkpokọta ọnụ ahịa ndị ahịa = $1,500 + $6,000 + $10,000 + $9,000
- Mkpokọta ọnụ ahịa ndị ahịa = $26,500
- Ka anyị were na mbọ ahịa ahịa butere nbudata ngwa ọhụrụ 500 site na ịzụrụ ngwa n'ime ọnwa atọ ahụ.
- Ọnụọgụ nke ndị ahịa ọhụrụ enwetara (nwere n'ime ngwa ịzụrụ) = 500
Ugbu a, anyị nwere ike gbakọọ CAC:
- CAC = Ngụkọta ọnụ ahịa nnweta ndị ahịa / Ọnụọgụ nke ndị ahịa ọhụrụ enwetara
- CAC = $26,500/500 = $53
Na-atụgharị asụsụ CAC:
CAC ngwa mkpanaka nke $53 bụ ihe ngosi dị mma. Nke a bụ eziokwu karịsịa ma ọ bụrụ na ịzụrụ ihe n'ime ngwa na-enye nnukwu ego maka onye ọrụ ọ bụla.
Enwere ike ikpebi uru ndị ahịa site na ịtụle ARPU na CAC. Ọ bụrụ na ARPU karịrị $53, inweta ndị debanyere aha na ọnụahịa a nwere ike ịdị mma.
Ọmụmaatụ a na-egosi otu esi etinye CAC na mpụga ahịa ngwaahịa mgbe niile. Enwere ike iji ya maka ụdị azụmahịa dị iche iche, gụnyere freengwa mium, ịzụrụ in-app, na ndenye aha.
Ọ na-agbasi mbọ ike ịhụ nsonaazụ sitere na mgbasa ozi mkpanaka gị? Predis.ai's Onye na-eme mgbasa ozi AI nwere ike inye aka! Ngwa ngwa mepụta ihe okike na-arụ ọrụ dị elu nke na-eme ka ọpịpị na ntụgharị. Gbalịa ya maka free! "
7. Ọnụ ego ndụ (LTV)
LTV na-atụle mkpokọta ego ndị ahịa na-enweta site na mmekọrịta ha na azụmahịa ahụ. Ọ gafere otu ịzụrụ. Ọ na-atụle ikike ịmegharị azụmaahịa na ohere iwe iwe.
Ịghọta LTV gị na-enyere gị aka ikpebi ma ego ị nweta ndị ahịa ga-adigide. LTV dị elu na CAC na-egosi ụdị azụmaahịa dị mma.
Ihe Nlereanya Uru Ndụ Ndụ (LTV).
Ka anyị nyochaa LTV site na iji ihe atụ ọrụ igbe ndenye aha. Nke a bụ otu anyị nwere ike isi tụọ ya:
1. Nkezi Ego Ndị Ahịa (ARPU)
Gbakọọ nkezi ego a na-enweta kwa ọnwa nke onye ahịa na-emepụta. Nke a nwere ike ịgụnye ego ndenye aha yana ịzụrụ ngwaahịa ọzọ n'ime igbe ahụ.
Dịka ọmụmaatụ, ka anyị were na nkezi ego a na-enweta kwa ọnwa maka onye ahịa bụ $50.
2. Ọnụego njide ndị ahịa
Kpebisie ike na pasent nke ndị ahịa na-emeghachi ndebanye aha ha mgbe oge mbụ (na-abụkarị otu ọnwa).
Ọnụ ego njide ndị ahịa bụ 70%, nke pụtara 70% nke ndị ahịa na-aga n'ihu na ndenye aha ha mgbe ọnwa mbụ gasịrị.
3. Nkezi ndụ ndị ahịa
Chee ogologo oge onye ahịa na-edebanye aha na ọrụ ahụ (n'ime ọnwa).
Dịka ọmụmaatụ, were ya na nkezi ndụ ndị ahịa bụ ọnwa 12.
Nke a bụ usoro a na-ejikarị eme atụmatụ LTV:
- LTV = ARPU * Nkezi ndụ ndị ahịa * Ọnụego njide ndị ahịa
- LTV = $50 / ọnwa * ọnwa 12 * 70%
- LTV = $600 x 0.7 = $420
Nkọwa
N'okwu a, LTV agbakọrọ bụ $420. Nke a na-egosi na azụmahịa igbe ndenye aha nwere ike ịtụ anya ihe ruru $420 n'aka ndị ahịa ọ bụla n'ime oge otu ha.
A chọrọ LTV dị elu na CAC. Ụdị ụlọ ọrụ ahụ nwere ike ịdị irè ma ọ bụrụ na CAC erughị $ 420. Ego sitere na otu onye ahịa (LTV) nwere ike ịkwụ ụgwọ CAC ka ọ na-enweta uru.
Omume ndị ahịa dị iche. N'ihi ya, LTV bụ nkezi ọnụọgụgụ. Iji nweta foto zuru oke, soro otu ndị ahịa wee nyochaa LTV ha.
8. Mmetụta na iru
Mmetụta na-agụta ugboro ole mgbasa ozi gị gosipụtara, n'agbanyeghị ma onye ọ bụla pịrị. Reach na-egosi ọnụọgụ ndị pụrụ iche hụrụ mgbasa ozi gị opekata mpe otu ugboro.
Mmetụta na irute na-enye ozi gbasara mkpughe mgbasa ozi gị n'ozuzu ya. Agbanyeghị, ha na-egosipụta naanị mgbe ụfọdụ itinye aka ma ọ bụ nrụpụta ọrụ. Iji nweta nlele zuru oke, tulee ha na metrik dị ka CTR na ọnụego ntụgharị.
Ọ na-adị gị ka mgbasa ozi Twitter gị anaghị enweta njikọ aka ị kwesịrị? Predis.aiOnye na-eme mgbasa ozi Twitter na-echepụta mgbasa ozi ezubere iche na-emetụta ndị na-ege gị ntị ma na-akwalite mmata ika. Nye ya nwaa!
Mmetụta na iru ihe atụ
Ị na-azụta ngwa mgbatị ahụ ọhụrụ na webụsaịtị ahụike ama ama.
Egosiri mgbasa ozi ọkọlọtọ gị n'ime webụsaịtị ugboro 20 n'ibe akụkọ ọ bụla. Ọ bụrụ na webụsaịtị ahụ nwere ndị ọbịa 10,000 kwa ụbọchị nke na-ahụ nkezi nke akụkọ atọ nke ọ bụla, ngụkọta ọnụ ọgụgụ nke echiche bụ 60,000 (mmetụta 20 kwa ibe x ibe atọ maka onye ọbịa x 10,000 nleta).
Agbanyeghị, ọ bụrụ na ndị ọbịa 10,000 ahụ nọchiri anya naanị ndị ọrụ 4,000 pụrụ iche (ụfọdụ n'ime ha na-alaghachi ọtụtụ oge), nke ahụ bụ ihe ị ga-enweta.
9. Ọnụ ego ntinye aka
Ọnụ ego ntinye aka na-adịgasị iche site na ikpo okwu, mana ha na-egosipụtakarị ka ndị ọrụ si emekọrịta ihe na mgbasa ozi gị. Nke a nwere ike ịgụnye omume dị ka mmasị, nkọwa, òkè, na retweets.
Ọnụego ntinye aka dị elu na-egosi na mgbasa ozi gị na-ejikọta na igwe mmadụ ebumnuche gị wee na-ebute mmasị. Ọnụego mmekọrịta dị ala nwere ike ịpụta na ị ga-achọ ịkwalite mma anya nke mgbasa ozi gị ma ọ bụ gbanwee ederede ka ọ bụrụ nke dabara adaba.
₹ Ọmụmaatụ ọnụ ahịa itinye aka
Ị biputere mgbasa ozi vidiyo na-atọ ọchị maka ụlọ ọrụ nwamba ụmụaka na Instagram.
Vidiyo a na-enweta nlele 10,000 (mmetụta) mana naanị 1,200 mmasị, nkọwa ma ọ bụ òkè. Nke a tụgharịrị gaa na ọnụego ntinye aka 12% (mmekọrịta 1,200 / ihe ngosi 10,000). Ọnụego njikọ aka dị elu dị ka nke a na-egosi na vidiyo ahụ na-atọ ụtọ ma na-emetụta ndị hụrụ nwamba n'anya.
10. Agbanye ọnụego
Ọnụ ego bounce bụ pasentị ndị ọbịa na-agbadata na ibe ọdịda gị n'emeghị ihe ọ bụla. Mgbe ịpịchara mgbasa ozi gị, ha na-apụ n'emeghị ihe ọ bụla.
Ọnụ ego bounce dị elu nwere ike igosi na ibe ọdịda gị kwesịrị imezu atụmanya ndị ọrụ ma ọ bụ nwee oku doro anya maka ime ihe. Nleba anya ọnụego bounce na-enye gị ohere ịkwalite ibe ọdịda gị maka ọnụego mgbanwe dị elu.
Ihe Nlereanya Ọnụ Ọgụgụ
Ị na-eme mkpọsa ozi-e maka azụmahịa njem na-enye mbelata na ezumike izu ụka.
Ị na-ezigara ndị debanyere aha 5,000 ozi-e, na 1,000 pịa njikọ ahụ ka ịlele ebe ndị ahụ. Agbanyeghị, ndị ọbịa 600 na-apụ na njem ahụ agencywebụsaịtị na-enweghị nlele ngwugwu ma ọ bụ ịkpọtụrụ ha. Nke a na-ewepụta ọnụego bounce 60% (ndị mmadụ 600 na-apụ n'ime 1,000 ọbịa).
Ọnụego bounce dị elu ebe a nwere ike ịtụ aro na ahịrị isiokwu email ma ọ bụ ederede nhụchalụ gafere ahụmịhe okomoko nke nhọrọ ezumike izu ụka webụsaịtị anaghị enye. Ị nwere ike ịkwalite ozi-e ahụ site na imesi ebe dị ọnụ ala ike yana gụnyere foto ndị mara mma nke ebe ezumike dị ọnụ ala.
mmechi
A chọrọ usoro dabere na data iji nyochaa mmefu ego mgbasa ozi wee bulie nloghachi na ntinye ego. Nke a bụ nzọụkwụ mbụ dị oke egwu: soro ihe ngosi arụmọrụ igodo (KPI) n'oge mkpọsa gị niile.
Ndị KPI ndị a na-enye nghọta dị mkpa. Ọnụ ọgụgụ ntụgharị dị elu na-egosi na ịpị na-atụgharị na ahịa. Nke a na-egosi na mgbasa ozi gị na-arụ ọrụ nke ọma site n'iji igwe mmadụ lekwasịrị anya.
Ọnụ ego dị ala kwa ọpịpị (CPC) na-egosi na ị na-enweta ọpịpị na ọnụ ahịa ezi uche dị na ya. N'ikpeazụ, nloghachi dị mma na mmefu mgbasa ozi (ROAS) na-egosi na mkpọsa gị na-enyeghachi ezigbo nloghachi na ntinye ego.
Site na ilele ihe ngosi ndị a na ịmụ data ha, ị nwere ike imeziwanye usoro mgbasa ozi gị mgbe niile. Nke a na-eme mgbanwe ndị ezubere iche, na-ahụ na mmefu mgbasa ozi gị gbadoro anya n'ịbawanye nloghachi na ntinye ego.
Jiri njikwa mbọ ịre ahịa gị Predis.ai! Banye maka free ikpe taa wee hụ ihe dị iche ahịa ahịa na-akpata data nwere ike ime!














