Η φυσιολογική, ανθρώπινη προσέγγιση για να μάθεις κάτι είναι να το δοκιμάσεις, να ανακαλύψεις ότι δεν τα καταφέρνεις καλά, να το δοκιμάσεις διαφορετικά και τελικά να το καταλάβεις. Οι μηχανές δεν διαφέρουν από εμάς σε αυτό το θέμα. Κάθε φορά που προβάλλετε μια διαφήμιση στο Instagram, το Facebook περνάει από μια καμπύλη όπου καταλαβαίνει πώς να προβάλει τις διαφημίσεις σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Και αυτή είναι, εν ολίγοις, η φάση της μάθησης.
Όταν προβάλλετε διαφημίσεις στο Instagram, υπάρχει μια στιγμή που όλα φαίνονται ασταθή — το κόστος αυξάνεται, τα αποτελέσματα κυμαίνονται και τίποτα δεν φαίνεται προβλέψιμο. Αυτή είναι η φάση της μάθησης. Δεν είναι πρόβλημα. Είναι απλώς το σύστημα που συλλέγει δεδομένα, ώστε να μπορεί να προβάλλει τις διαφημίσεις σας στα σωστά άτομα με το χαμηλότερο κόστος.
Οι περισσότεροι διαφημιζόμενοι ανησυχούν κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης και κάνουν τις ακριβείς αλλαγές που τους ωθούν πίσω στο μηδέν. Ας αναλύσουμε πώς λειτουργεί στην πραγματικότητα η φάση εκμάθησης το 2025, γιατί έχει σημασία και τι πρέπει να κάνετε για να την ξεπεράσετε πιο γρήγορα.
Ποια είναι στην πραγματικότητα η φάση της μάθησης;
Όταν ένα διαφημιστικό σύνολο δημοσιευτεί, το σύστημα προβολής του Instagram έχει μια δουλειά: να καταλάβει ποιος είναι πιο πιθανό να κάνει την ενέργεια για την οποία βελτιστοποιείτε. Αυτή θα μπορούσε να είναι μια αγορά, ένας υποψήφιος πελάτης, μια προσθήκη στο καλάθι αγορών, μια προβολή σελίδας προορισμού ή οποιοδήποτε άλλο συμβάν μετατροπής.
Κατά τη φάση της μάθησης, το σύστημα:
- Δοκιμάζει διαφορετικά τμήματα κοινού
- Πειράματα με τοποθετήσεις
- Μελετά τα πρότυπα πρώιμης εμπλοκής
- Προσδιορίζει ποιος ανταποκρίνεται καλύτερα
- Βελτιστοποιεί την υποβολή προσφορών και την προβολή
Επειδή βρίσκεται σε στάδιο δοκιμής, το CPC, το CPM και το CPA σας ενδέχεται να φαίνονται ασταθή. Αυτό είναι φυσιολογικό. Ο αλγόριθμος δεν έχει ακόμη εντοπίσει τους ιδανικούς αγοραστές σας.
Πότε τελειώνει η φάση της μάθησης;
Το Instagram συνήθως χρειάζεται περίπου 50 συμβάντα βελτιστοποίησης εντός μιας περιόδου επτά ημερών για να εξέλθει ένα διαφημιστικό σύνολο από τη φάση εκμάθησης.
Αυτά τα «συμβάντα» εξαρτώνται από το τι βελτιστοποιείτε:
- Βελτιστοποίηση για αγορές → 50 αγορές
- Βελτιστοποίηση για υποψήφιους πελάτες → 50 υποψήφιους πελάτες
- Βελτιστοποίηση για προσθήκη στο καλάθι → 50 προσθήκες στο καλάθι
Μόλις το σύστημα φτάσει σε αυτό το όριο, κατανοεί επαρκώς το κοινό σας ώστε να σταθεροποιήσει την απόδοση.
Γιατί πρέπει να σας απασχολεί η φάση της μάθησης;
Το Facebook χρησιμοποιεί αποκλειστικά Μηχανική Μάθηση για να καταλάβει τον καλύτερο τρόπο προβολής μιας συγκεκριμένης διαφήμισης στο κοινό, ώστε να επιτύχει τη μέγιστη δυνατή αλληλεπίδραση. Δυστυχώς, δεδομένου ότι όλα τα διαφημιστικά κείμενα δεν δημιουργούνται με τον ίδιο τρόπο, ορισμένα χρειάζονται χρόνο για να δημοσιευτούν, ενώ άλλα ξεπερνούν τη φάση της εκμάθησης σε χρόνο μηδέν.
Αλλά γιατί οι άνθρωποι τρομοκρατούνται από τη φάση της μάθησης;
Επειδή κατά τη φάση εκμάθησης, τα αποτελέσματα και ο μέσος όρος κόστους ανά κλικ είναι γενικά χαμηλότερα από ό,τι όταν κυκλοφορούν κανονικά. Κάθε μέρα είναι απρόβλεπτη: κάποιες μέρες οι διαφημίσεις σας μπορεί να φέρουν περισσότερους πελάτες, ενώ άλλες απλά όχι.
Και ο λόγος πίσω από αυτό είναι ότι το Facebook δοκιμάζει διαφορετικές τοποθετήσεις, δημιουργικά και κοινά. Ως αποτέλεσμα, προσπαθεί να βρει τον συνδυασμό που λειτουργεί καλύτερα. Ενώ ορισμένοι συνδυασμοί μπορούν να φέρουν περισσότερα leads, κάποιοι άλλοι μπορεί να μην το κάνουν.
Αλλά να θυμάστε ότι αυτός ο βραχυπρόθεσμος πόνος μπορεί να σας φέρει μακροπρόθεσμα οφέλη!
Πόσο καιρό θα διαρκέσει η διαφήμισή σας στη φάση εκμάθησης;
Εξαρτάται!
Ορισμένες διαφημίσεις ενδέχεται να εξέλθουν από αυτήν τη φάση μέσα σε λίγες εβδομάδες. Για ορισμένες μπορεί να χρειαστεί έως και μία εβδομάδα. Οι διαφημίσεις συνήθως εξέρχονται από τη φάση εκμάθησης μόλις επίτευξη 50 μετατροπών εντός 7 ημερών.
Αλλά το πραγματικό μειονέκτημα είναι ότι οι διαφημίσεις σας μπορούν να επανέλθουν στη φάση εκμάθησης ανά πάσα στιγμή, μετά από μια εβδομάδα ή ακόμα και ένα μήνα. Γιατί συμβαίνει αυτό; Αυτό συμβαίνει επειδή το Facebook έχει εντοπίσει ότι κάνατε μια σημαντική επεξεργασία στη διαφήμισή σας στο Instagram και θέλει να ελέγξει ξανά τα πάντα με μια δεύτερη φάση εκμάθησης.
Τώρα, αυτό μπορεί να γίνει αρκετά εξαντλητικό, επειδή όχι μόνο πρέπει να περάσετε από μια φάση μάθησης, αλλά πρέπει επίσης να ξοδέψετε χρήματα σε αυτήν.
Τώρα ξέρετε γιατί οι διαφημιζόμενοι ενοχλούνται με τις φάσεις μάθησης. Υπάρχει όμως τρόπος να το παρακάμψετε αυτό. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα.
Τι στέλνει μια διαφήμιση πίσω στη μάθηση;
Εδώ είναι που κολλάνε οι περισσότεροι διαφημιζόμενοι. Σταματάτε τη διαδικασία της μάθησης... και ξαφνικά επιστρέφετε σε αυτήν.
Η διαφήμισή σας επανέρχεται στη φάση εκμάθησης όταν κάνετε σημαντικές επεξεργασίες, Όπως:
- Αλλαγή του κοινού-στόχου
- Αλλαγή στρατηγικής τοποθέτησης
- Ενημέρωση του δημιουργικού (νέα εικόνα/βίντεο)
- Αλλαγή του συμβάντος βελτιστοποίησης
- Προσαρμόζετε τον προϋπολογισμό σας πολύ δραστικά
- Επεξεργασία της στρατηγικής υποβολής προσφορών
- Παύση και επανεκκίνηση ενός διαφημιστικού συνόλου
Ορισμένες επεξεργασίες είναι αναπόφευκτες, αλλά οι περιττές τροποποιήσεις καθυστερούν τη βελτιστοποίηση.
Πουλήστε περισσότερα μέσω Instagram 💰
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ FREEΓιατί επέστρεψα στη φάση της μάθησης;

Τώρα που έχετε περάσει από τη φάση εκμάθησης, το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι να επιστρέψει η διαφήμισή σας. Για να μάθετε γιατί επιστρέψατε στη φάση εκμάθησης, δείτε το παραπάνω infographic. Πώς μπορείτε, λοιπόν, να το αποφύγετε αυτό; Δείτε πώς:
1. Δημιουργία νέας διαφήμισης ή δημιουργικού
Αν δημιουργήσατε την πρώτη σας διαφήμιση στο Instagram και θέλετε η διαφήμισή σας να παραλείψει εντελώς τη φάση εκμάθησης, τότε όχι, δεν μπορείτε.
Όλες οι νέες διαφημίσεις πρέπει να περάσουν από τη φάση εκμάθησης, ώστε το Facebook να κατανοήσει πώς θα αποδώσει όταν τοποθετηθεί υπό διαφορετικές συνθήκες. Επομένως, δεν υπάρχει τρόπος να παρακαμφθεί αυτό (και ειλικρινά, δεν πρέπει!).
2. Έκανε δραστικές αλλαγές
Ακολουθεί ένα ακόμη παράδειγμα για το πότε οι διαφημίσεις θα αποστέλλονται στη φάση εκμάθησης. Αυτό συμβαίνει όταν κάνετε μεγάλες, δραστικές αλλαγές στη διαφήμισή σας.
Αλλά τι θεωρείται σημαντική αλλαγή; Μερικά παραδείγματα τέτοιων αλλαγών είναι τα εξής:
- A αλλαγή προϋπολογισμού ή προσφοράς άνω του 20% (μερικές φορές μπορεί να συμβεί και για μικρότερες ποσότητες).
- Οποιεσδήποτε αλλαγές γίνονται στο δημιουργικό της διαφήμισής σας. (Ναι! Ακόμα και οι μικρές.)
- Έλεγχος του κοινού-στόχου για τη διαφήμισή σας
- Επιλέγοντας την διαφορετικές τοποθετήσεις διαφημίσεων
- Αλλαγή του τελικού στόχου της διαφήμισής σας, όπως η Αναγνωρισιμότητα προς Μετατροπή και ούτω καθεξής.
Εάν έχετε κάνει κάποια από αυτές τις αλλαγές, τότε η διαφήμισή σας έχει επανέλθει σε περιορισμό για αυτόν ακριβώς τον λόγο.
Πώς να κάνετε αλλαγές και να παραμείνετε μακριά από τη φάση της μάθησης;
Από τότε που περάσατε από την πρώτη φάση μάθησης, θέλετε να κάνετε μια αλλαγή. Και η αλλαγή είναι τόσο σημαντική που πρακτικά δεν μπορείτε να σταματήσετε να τη σκέφτεστε. Πώς όμως θα την πετύχετε χωρίς να επαναφέρετε τη διαφήμισή σας στη φάση μάθησης; Ακολουθούν μερικές ύπουλες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε:
- Κάντε όλες τις αλλαγές σε μία μόνο παρτίδα ώστε να αποφευχθεί η ακανόνιστη μετάβαση στη φάση της μάθησης.
- Με βάση την κατανόησή σας για το κοινό, κάντε αλλαγές που θα φέρουν μια απόδοση 50 μετατροπών εντός 7 ημερών (καθώς αυτό είναι που θα βγάλει τη διαφήμισή σας από τη φάση εκμάθησης). Με αυτόν τον τρόπο, ακόμα κι αν τύχει να μπείτε στη φάση, θα την ξεπεράσετε νωρίτερα.
- Σιγουρευτείτε για να ποτέ μην διακόπτετε τη διαφήμιση για μεγάλο χρονικό διάστημα.
- Έχω ένα αρκετά μεγάλος προϋπολογισμός και κοινό, ώστε να μπορείτε να επιτύχετε τον στόχο μετατροπής χωρίς κανένα πρόβλημα.
Ωστόσο, μια επιτυχημένη φάση εκμάθησης μπορεί να μειώσει το Κόστος Ανά Απόκτηση (CPA) και να βελτιώσει τα τελικά σας αποτελέσματα. Επομένως, προσπαθήστε να μην αποφύγετε να μπείτε στη φάση εκμάθησης για να αξιοποιήσετε αποτελεσματικά τον προϋπολογισμό σας.
Πώς μπορώ να κάνω τη φάση της μάθησης λιγότερο επώδυνη;
Ακόμα και κατά τη φάση εκμάθησης, ο προϋπολογισμός διαφήμισης δαπανάται. Αν και κάποιες μέρες τα αποτελέσματα είναι καλά, κάποιες μέρες μπορεί να είναι δυσβάσταχτα. Για να αποφύγετε να ξοδέψετε πάρα πολλά χρήματα κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης εκμάθησης, υπάρχουν μερικές συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε.
1. Ενοποίηση διαφημιστικών συνόλων
Η ταυτόχρονη προβολή πολλαπλών διαφημίσεων μπορεί να μειώσει τις πιθανότητές σας να έχετε ακριβή και γρήγορα αποτελέσματα. Για να αποφύγετε την άσκοπη παράταση της φάσης εκμάθησης, μπορείτε να σκεφτείτε το ενδεχόμενο να ενοποιήσετε τις διαφημίσεις σας που είναι παρόμοιες.
2. Ομαδοποιήστε τις επεξεργασίες σας
Παρόλο που είναι δελεαστικό να κάνετε αλλαγές τη στιγμή που τις βλέπετε, αυτή μπορεί να μην είναι μια σοφή επιλογή. Επειδή όταν κάνετε συχνά αλλαγές, οι διαφημίσεις σας θα μπαινοβγαίνουν στη φάση εκμάθησης. Για να διασφαλίσετε ότι αυτό δεν θα συμβεί, μπορείτε να τις σημειώσετε και να κάνετε μια σειρά από αλλαγές με τη μία.
3. Διαθέστε επαρκή προϋπολογισμό και κοινό
Ο στόχος είναι να επιτευχθούν 50 μετατροπές εντός ενός 7ήμερου παραθύρου, ώστε να διασφαλιστεί ότι η διαφήμιση θα αποσταλεί μετά τη φάση εκμάθησης. Και οι δύο σημαντικότερες παράμετροι που καθορίζουν αυτό το ποσοστό μετατροπών είναι ο προϋπολογισμός που έχει διατεθεί και το κοινό που επιλέξατε. Με αυτά τα εμπόδια να έχουν εξαλειφθεί, η διαφήμισή σας θα ξεπεράσει γρήγορα τη φάση εκμάθησης.
Για να διασφαλίσετε ότι η διαφήμισή σας έχει επαρκής προϋπολογισμός, ορίστε μια απλή μαθηματική προσέγγιση για εσάς:
Πάρτε το CPA σας και πολλαπλασιάστε το επί 50 για τον αριθμό των μετατροπών (EG, 25 x 50 = 1250). Τώρα διαιρέστε το με το 7 για τον αριθμό των ημερών εντός των οποίων πρέπει να πραγματοποιηθούν αυτές οι μετατροπές (EG, 1250 / 7 = 178). Τώρα, κατανείμετε αυτό ή περισσότερα ως τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας για να επίτευξη μετατροπών γρηγορότερα.
Βελτιώστε την απόδοση επένδυσης (ROI) του Instagram ⚡️
Εξοικονομήστε χρόνο και δημιουργήστε σε κλίμακα με AI
ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΤΩΡΑΤι είναι το Learning Limited;
Υπάρχει αυτό το λιγότερο συνηθισμένο σενάριο όπου η διαφήμισή σας δεν αφήνει ποτέ τη φάση εκμάθησης και χαρακτηρίζεται ως «Learning Limited». Τι συνέβη εδώ;
Για κάποιο λόγο, το Facebook μπόρεσε να μάθει μόνο περιορισμένες πληροφορίες σχετικά με τον καλύτερο τρόπο προώθησης της διαφήμισής σας. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορους παράγοντες, όπως χαμηλότερος προϋπολογισμός ή ένα υπερτμηματοποιημένο κοινό. Σε τέτοιες περιπτώσεις, το να αφήσετε τις διαφημίσεις σας να παραμείνουν στη φάση εκμάθησης μπορεί να μην σας προσφέρει απαραίτητα μεγαλύτερη αξία. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να έχει χειρότερη απόδοση από πριν.
Αυτό συμβαίνει συνήθως επειδή:
- Το κοινό είναι πολύ μικρό
- Ο προϋπολογισμός είναι πολύ χαμηλός
- Το συμβάν μετατροπής είναι πολύ σπάνιο
- Προβάλλετε πάρα πολλά διαφημιστικά σύνολα με διαχωρισμένους προϋπολογισμούς
- Η διοχέτευση απαιτεί ενέργειες υψηλής πρόθεσης που δεν συμβαίνουν συχνά
Για να ξεφύγετε από αυτό, δοκιμάστε να διαθέσετε μεγαλύτερο προϋπολογισμό, προσαρμόζοντας τις υπερβολικά τμηματοποιημένες διαφημίσεις και το κοινό κάνοντάς το ευρύ, δημιουργώντας καλά δημιουργικά και ούτω καθεξής.
Πώς να βγείτε από τη φάση της μάθησης πιο γρήγορα;
Δεν μπορείτε να παραλείψετε τη φάση εκμάθησης, αλλά μπορείτε να την κάνετε πιο σύντομη και πιο αποτελεσματική με μια έξυπνη ρύθμιση.
1. Χρησιμοποιήστε έναν προϋπολογισμό που ταιριάζει με τον στόχο σας
Αν ο προϋπολογισμός σας είναι πολύ μικρός για να πετύχετε 50 εκδηλώσεις την εβδομάδα, η φάση της μάθησης θα διαρκέσει για πάντα.
Μια απλή οδηγία:
Επιλέξτε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό που μπορεί ρεαλιστικά να υποστηρίξει την εκδήλωση για την οποία βελτιστοποιείτε.
2. Επιλέξτε Συμβάντα Μετατροπής που Πραγματικά Συμβαίνουν
Εάν οι αγορές είναι πολύ σπάνιες με βάση τον τρέχοντα προϋπολογισμό σας, ξεκινήστε με:
- Προσθήκη στο καλάθι
- Προβολή περιεχομένου
- Μόλυβδος
- Προβολή σελίδας προορισμού
Μόλις συγκεντρώσετε αρκετά δεδομένα και η απόδοση σταθεροποιηθεί, στραφείτε σε στόχους βαθύτερων μετατροπών.
3. Αποφύγετε τις συνεχείς επεξεργασίες
Κάθε μεγάλη αλλαγή επανεκκινεί τη μάθηση.
Σχεδιάστε τις καμπάνιες σας αρκετά καλά, ώστε να μην νιώθετε την ανάγκη να τις τροποποιείτε καθημερινά.
4. Χρησιμοποιήστε ευρύτερη στόχευση (όχι υπερβολικά συγκεκριμένη)
Τα εξαιρετικά περιορισμένα κοινά επιβραδύνουν την εκμάθηση, επειδή το σύστημα δεν μπορεί να βρει αρκετές μετατροπές.
Ευρύτερο δεν σημαίνει τυχαίο — σημαίνει ότι δίνει στον αλγόριθμο χώρο να εντοπίσει τους ιδανικούς αγοραστές σας.
5. Ενοποίηση διαφημιστικών συνόλων
Η προβολή πολλών παρόμοιων διαφημιστικών συνόλων μειώνει τον προϋπολογισμό σας και αποδυναμώνει τη ροή δεδομένων.
Ένα ισχυρό διαφημιστικό σύνολο λειτουργεί πολύ καλύτερα από πέντε αδύναμα.
6. Χρησιμοποιήστε δημιουργικά που δημιουργούν ισχυρές, σαφείς ενέργειες
Τα καλά δημιουργικά οδηγούν σε ταχύτερα και πιο συνεπή συμβάντα, γεγονός που βοηθά το σύστημα να μαθαίνει πιο γρήγορα.
Επικεντρωνομαι σε:
- Εκκαθάριση μηνυμάτων
- Δυνατά άγκιστρα
- Σχεδίαση για κινητά
- Γρήγορη φόρτωση σελίδων προορισμού
Όσο περισσότεροι άνθρωποι μετατρέπονται νωρίς, τόσο πιο γρήγορα θα σταματήσετε να μαθαίνετε.
Τελικές Σκέψεις
Κατά τη δημιουργία διαφημίσεων για το Instagram, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε τις εκτεταμένες παραμέτρους διαφήμισης που προσφέρει το Facebook. Επειδή με αυτήν την κατανόηση, θα είστε σε θέση να αξιοποιήσετε τον προϋπολογισμό σας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο, ενώ παράλληλαapiαποκομίζοντας τα μέγιστα οφέλη.
Ένα άλλο σημαντικό πράγμα που πρέπει να είναι τέλειο σε μια διαφήμιση στο Instagram είναι το δημιουργικό. Γιατί, όσο οπτικά εστιασμένο κι αν είναι το Instagram, με ένα κακό δημιουργικό, η διαφήμισή σας δεν οδηγεί πουθενά. Ακόμα κι αν είστε μάστορας στη στόχευση, με ένα κακό δημιουργικό, τα αποτελέσματα δεν θα έρθουν ποτέ.
Αλλά, ευτυχώς, Predis AI κάνει τη δημιουργία μιας διαφήμισης παιχνιδάκι. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εγγραφείτε, να δώσετε μια προτροπή και να κατεβάσετε τη δική σας διαφήμιση σε λίγα δευτερόλεπτα. Predis Η AI διαθέτει επίσης μια βιβλιοθήκη προτύπων για ορισμένους από εσάς που επιθυμούν μια πιο πρακτική εμπειρία δημιουργίας διαφημίσεων.
Λοιπόν, τι περιμένεις; Εγγραφή σήμερα για να αποκτήσετε το δικό σας free λογαριασμό και ξεκινήστε να δημιουργείτε τη διαφήμισή σας στο Instagram τώρα!
FAQ:
Η φάση εκμάθησης στο Instagram ξεκινά μετά την ανάρτηση μιας νέας διαφήμισης ή όταν γίνεται μια σημαντική ενημέρωση σε μια υπάρχουσα διαφήμιση. Σε αυτήν τη φάση το σύστημα προβολής διαφημίσεων δοκιμάζει πολλαπλούς συνδυασμούς για να βρει αυτούς με την καλύτερη απόδοση.
Συνήθως, η φάση εκμάθησης διαρκεί από μερικές ημέρες έως μία εβδομάδα και εξαρτάται από τη διαφήμιση. Εάν η διαφήμισή σας επιτύχει 50 συμβάντα μετατροπής εντός 7 ημερών, τότε η διαφήμισή σας θα έχει περάσει από τη φάση εκμάθησης.
Για να βγείτε από τη φάση εκμάθησης πιο γρήγορα, μπορείτε να ορίσετε έναν επαρκή προϋπολογισμό, να στοχεύσετε σε μια μεγαλύτερη ομάδα κοινού και να βεβαιωθείτε ότι το δημιουργικό σας περιεχόμενο θα προσελκύσει πελάτες.
















