"Marketing senza dati hè cum'è guidà cù l'ochji chjusi", as Dan Zarrella sapientemente dettu.
Avete versatu soldi in annunzii, ma avete bisognu di sapè s'ellu ghjunghjenu à e persone giuste o, peghju, s'ellu travaglianu. Oghje, i tendenzi cambianu più veloce chè mai, è l'ipotesi simpricimenti ùn si taglianu micca.
Dunque, i prufessiunali di u marketing anu capitu chì ci vole à esse un cambiamentu versu u marketing guidatu da dati. Anu ricunnosce u putere di e dati per monitorizà a so spesa publicitaria è ottimisà e campagne.
Stu cambiamentu versu u marketing guidatu da dati vi equipaghja cù l'arnesi per monitorizà i budget di publicità. Cù dati, pudete trasfurmà i vostri sforzi di marketing. Diventanu macchine focalizzate in laser, chì generanu un ritornu di l'investimentu.
Allora preparate à sbloccare i sicreti di u monitoraghju efficace di a spesa publicitaria. Questa guida sfonda in metriche cruciali è esplora i metudi di seguimentu per analizà a vostra prestazione cum'è un prufessiunale.
Impurtanza di Monitoring Ad Budget
Allora, perchè hè cusì impurtante di monitorà i budget di publicità?
Eccu una verificazione di a realità: e strategie di publicità ponu esse cumplesse. Ci hè parechje variabili in ghjocu, chì varieghja da e plataforme chì utilizate à a demografia di destinazione chì cuntattate. Cù un monitoraghju adattatu, hè più faciule per guardà e vostre spese.
surghjente
Eccu alcuni motivi forti perchè u seguimentu di e vostre spese publicitarie hè un must:
- Pudete truvà lochi induve i vostri soldi sò spesi assai per seguità a vostra spesa publicitaria. Questu permette di raffinà i vostri sforzi è di creà profitti più significati.
- I dati da a vostra spesa publicitaria contanu una storia di ciò chì funziona è ciò chì ùn hè micca. Aduprate sta informazione per fà ghjudizii sani in quantu à u vostru approcciu di publicità.
- Monitorate u vostru budgetu di publicità per truvà spazii induve a vostra publicità puderia pruduce i risultati richiesti. Permette ancu di eliminà e spese perdite è di reindirizzà à tecniche di più successu.
- U seguimentu di e vostre spese di publicità dà una cunniscenza di u vostru publicu di destinazione. Queste dati includenu e so azzioni è risposte à e vostre campagne.
- U monitoraghju di u vostru budgetu publicitariu vi permette di mantene l'avanti di e tendenze è cambià i vostri piani per esse cumpetitivi.
Capisce u budget di l'annunzii è u ROI
surghjente
Avà chì avemu stabilitu l'impurtanza di seguità u vostru budgetu di publicità, esaminemu i dui attori principali in stu ghjocu: budget publicitariu è ROI.
Chì ghjè un budgetu publicitariu?
lu bugettu publicitariu hè i soldi chì vi spende per ottene i vostri obiettivi di publicità. Stu finanziamentu pò esse attribuitu da diverse fonti. Questi canali ponu include publicità in e social media è marketing di u mutore di ricerca, è ancu i mezi classici cum'è publicità stampata o broadcast.
Cosa hè u ROI?
Rendimentu nantu à l'investimentu rapprisenta una misura chì vi permette di valutà a prestazione di e vostre campagne pubblicitarie. Seguitendu l'indicatori chjave di prestazione, calcula semplicemente u prufittu chì fate per ogni dollaru spesu in publicità. Seguitendu l'indicatori chjave di prestazione, calcula semplicemente u prufittu chì fate per ogni dollaru spesu in publicità.
Eccu un spartitu di a formula di ritornu di l'investimentu:
ROI = (Rivenute generate da l'annunzii / u costu di l'annunzii) x 100%
In termini simplici, più altu hè u vostru ROI, u megliu hè a vostra campagna. Un bonu ROI mostra chì i vostri publicità generanu più soldi cà u costu di l'annunziu. Un ROI negativu indica chì vi spende più di ciò chì fate.
Relazione trà u budget di l'annunzii è u ROI
Capisce cumu a vostra spesa publicitaria influenza u ROI hè critica per a vostra urganizazione. Quandu si distribuisce risorse nantu à e plataforme, pudete aspittà risultati eccellenti.
Inoltre, valutà è migliurà a vostra publicità hè critica. Un budgetu più grande vi permette di ghjunghje à più individui, di rinfurzà l'ingaghjamentu è di cunversione. Tuttavia, a spesa deve esse equilibrata cù i risultati.
Infine, utilizate e dati per informà e vostre decisioni è risponde à l'evoluzione di u mercatu. Sta tecnica vi aiuterà à ottene u massimu di u vostru investimentu è mantene un sviluppu coherente.
Metriche chjave per monitorizà u budget di l'annunzii
Va bè, cusì capiscenu u significatu di seguità a nostra spesa di publicità è a correlazione chì hà cù u ROI. Esaminemu i dati primari chì duvete seguità per monitorizà u budget di l'annunzii. Queste statistiche aiutanu à ottimisà e vostre campagne è ottene un ROI più significativu.
Eccu alcuni di e metriche chjave chì duvete seguità per monitorizà u budget di publicità per e vostre campagni publicitari:
1. Rate di Cliccazione (CTR)
CTR si riferisce à u percentualità di e persone chì notanu è cliccà nantu à u vostru annunziu. Revela cumu u vostru annunziu cattura l'interessu di i televidenti è li incita à amparà di più nantu à u vostru pruduttu o serviziu.
CTR = (Number of Clicks) / (Number of Impressions) multiplicate da 100%
Un CTR altu indica chì u vostru annunziu hè pertinente è eccitante per a vostra demografia di destinazione. Un CTR bassu pò implicà chì avete bisognu di migliurà a vostra destinazione o ripensà a vostra copia di publicità.
Esempiu di Click-Through Rate (CTR).
Cunsiderate a cummercializazione di i vostri prudutti di pulizia nantu à un situ web di sustenibilità (5,000 XNUMX impressioni). A vostra publicità attrae l'attenzione, ma micca abbastanza clics portanu à compra. Esaminemu cumu questi dati cunvertisce in ROI.
- Clics: 120
- Impressions: 5,000
- Cost per Click (CPC): $ 0.50
- Calculà a rata di clic (CTR)
- CTR = (Clics / Impressions) x 100%.
- CTR = (120 clics / 5,000 impressioni) x 100% = 2.4%.
2. Cost Per Click (CPC)
U costu chì incurrite ogni volta chì un utilizatore clicca nantu à a vostra publicità hè mostratu da u CPC. U costu per clic (CPC) bassu hè un fattore cruciale per determinà un budget di marketing efficace, postu chì aiuta à massimizà u ritornu nantu à a spesa pubblicitaria è permette di ghjunghje à un publicu più largu in i limiti di u budget. Nantu à e piattaforme chì utilizanu mudelli di publicità pay-per-click (PPC), questu funziona bè.
Formula: CPC = (spesa publicitaria tutale)/(numeru di clics)
Un CPC bassu hè bonu postu chì indica chì riceve clicchi à un costu di publicità ghjustu. Un CPC altu pò indicà chì avete bisognu di mudificà e vostre offerte o targeting per ghjunghje à u vostru publicu di destinazione.
Cunsiderate lancià una campagna di publicità di u mutore di ricerca per a vostra nova linea di prudutti di bellezza organica. Avete stabilitu un budgetu di $ 1,000 per attruverà cumpratori potenziali chì cercanu termini cum'è "cura di a pelle naturale" o "cosmetici ecologichi". Ma quantu pagate ogni volta chì qualchissia cliccà nantu à u vostru annunziu? Hè quì chì u costu-per-click (CPC) entra.
Cost Per Click (CPC) Esempiu
Imaginemu chì a vostra campagna publicitaria riceve 400 hits in u settore di bellezza. Eccu cumu pudete stabilisce u vostru CPC.
- Spesa publicitaria totale: $ 1,000
- Numero di clicchi: 400
- CPC: ($ 1,000 Total Spend) / (400 Clicks) = $ 2.50 per clic
In questu casu, u CPC hè $ 2.50. Questa hè una gamma tipica di CPC per l'affari di bellezza in i motori di ricerca. Significa chì riceve clicchi da un publicu di destinazione interessatu à un costu di publicità raghjone.
3. Cunversione
U tassu di cunversione hè u percentualità di e persone chì cliccà nantu à u vostru annunziu è compie l'attività mirata. Questi puderanu include cumprità una compra, abbunamentu à un newsletter, o scaricamentu di un libru biancu. Dimostra l'efficacità di u vostru annunziu in guidà u risultatu desideratu.
Formula: Rate di cunversione = (Number of Conversions)/(Number of Clicks) x 100%
Un altu tassu di cunversione mostra chì u vostru annunziu motiva i televidenti à piglià l'azzione seguente. Un tassu di cunversione poveru implica a migliurà a vostra pagina di destinazione o a lingua di l'annunziu per currisponde megliu cù l'intentu di l'utilizatori.
Esempiu di Rate di Cunversione
Imagine chì site una campagna di publicità in Internet per un novu pruduttu. U vostru annunziu riceve 1,000 hits, ma solu 50 persone compranu qualcosa. Quì hè induve u tassu di cunversione chjappà. Vi informa chì proporzione di clics risultatu in una vendita.
- Vendite (Conversioni) = 50
- Clics = 1,000
- Rate di cunversione = (Number of Sales) / (Number of Clicks) x 100%
- Rate di cunversione = (50 / 1,000) x 100% = 5%
Un tassu di cunversione di 5% significa chì u 5% di e persone chì anu clicatu u vostru annunziu sò diventati clienti paganti. Questu pò esse un bonu puntu di partenza, ma ci hè sempre spaziu per migliurà ottimizendu u vostru annunziu è a pagina di destinazione.
4. Cost Per Cunversione (CPA)
CPA va oltre u CPC indicà quantu paghete per catturà ogni novu cliente o guidà via a vostra campagna di publicità. Hè un indicatore essenziale per monitorizà i budget di publicità. Determina l'efficacità generale di e vostre campagne di publicità in a generazione di vendite o iscrizioni.
Formula: CPA = (spesa tutale di publicità) / (numaru di cunversione).
Un CPA bassu hè tipicu desideratu postu chì indica chì avete ottene cunsumatori o porta à un costu raghjone. Un altu costu per acquistu pò signalà a necessità di ricunsiderà u vostru approcciu di destinazione. In alternativa, pudete aghjustà u vostru funnel di cunversione per migliurà l'esperienza d'utilizatore.
Esempiu di costu per cunversione (CPA).
Assumite chì lanciate una campagna di publicità in e social media per prumove u vostru novu situ web di e-commerce chì vende vestiti di fitness. Dà à a campagna un budgetu tutale di $ 1,000, chì risulta in 50 vendite.
Eccu cumu per calculà u vostru CPA cù a formula:
- Spesa publicitaria totale = $ 1,000
- Numero di cunversione (Vendite) = 50
- CPA = Spesa tutale di l'annunzii / Numero di cunversione CPA = $ 1,000 / 50 = $ 20
In questu scenariu, u vostru CPA hè $ 20. Questu significa chì per ogni vendita chì avete acquistatu attraversu sta campagna di publicità di e social media, avete pagatu una media di $ 20.
5. Ritornu nantu à a spesa publicitaria (ROAS)
ROAS va oltre u ROI cuntendu l'ingudu guadagnatu da e spese publicitarie. Calcula a quantità di soldi chì generate per ogni dollaru spesu in campagne di publicità.
Formula: ROAS = (Rivenutu tutale generatu da l'annunzii) / (Spendu tutale di l'annunzii)
Un ROAS elevatu suggerisce chì i vostri publicità furnisce un ritornu d'investimentu considerableu. Un ROAS bassu pò indicà chì avete bisognu di raffinà i vostri sforzi per generà più vendite o mudificà u vostru approcciu di prezzu per aumentà i prufitti.
Esempiu di Ritornu nantu à a Spesa di Publicità (ROAS).
Aduprà u calculu di CPA cum'è un esempiu, cunsidereghja una buttrega di e-commerce di attrezzatura di fitness chì conduce una campagna di marketing suciale media:
- Spesa publicitaria totale = $ 1,000
- Numero di cunversione (Vendite) = 50
Tuttavia, per ROAS, avemu bisognu di cunsiderà u Revenu tutale generatu da queste vendite. Assumimu:
- Valore Mediu di l'Ordine (AOV) = $ 100 (Questu hè a quantità media di u publicu di destinazione spesa per ordine)
Dunque:
- Total Revenue Generated from Ads = Numeru di cunversione * AOV
- Revenu totale generatu da l'annunzii = 50 vendite * $ 100 / vendita = $ 5,000
Avà pudemu calculà u ROAS:
- ROAS = Total Revenue Generated from Ads / Total Ad Spend
- ROAS = $ 5,000 / $ 1,000 = 5
In questu esempiu, u ROAS hè 5. Questu significa chì per ogni dollaru spentu in a campagna di publicità di e social media, a tenda hà generatu $ 5 in Revenue. Un ROAS di 5 hè generalmente cunsideratu un bonu ritornu di l'investimentu per l'imprese di e-commerce.
Eccu cumu leghje u ROAS:
- ROAS elevatu: Un ROAS di 5 indica una campagna di successu cù un rendimentu significativu. A tenda prufitta da u so investimentu di publicità.
- ROAS bassu: un ROAS più bassu pò indicà opportunità per migliurà. A buttrega puderia esaminà diverse cose per spinta e vendite. U targeting di l'annunzii, l'ottimisazione di funnel di cunversione è a strategia di prezzi sò solu uni pochi di l'aspetti da cunsiderà. Ognuna di queste tattiche hà u putenziale di rinfurzà u ritornu di a tenda nantu à a spesa di publicità.
6. Costu di Acquisizione di Clienti (CAC)
CAC hè una metrica più larga chì include tutti i costi di marketing è di vendita assuciati à acquistà un novu cliente. Si estende oltre a spesa publicitaria per cumprende e spese cum'è u sviluppu di u situ web, u marketing di cuntenutu è u pagamentu di a forza di vendita.
Formula: CAC = (Costi Totali di Acquisizione di Clienti) / (Number of New Clients Acquisted)
Capisce u vostru CAC vi permette di valutà a prufittuità di e vostre attività di acquisizione di u cliente. Un CAC elevatu pò implicà a ricerca di tecniche di cummercializazioni più efficaci in u costu o di fine-tuning u vostru funnel di vendita per aumentà i tassi di cunversione.
Esempiu di costu di Acquisizione di Clienti (CAC).
Passemu di marcia è cunsiderà una app mobile cù compra in-app cum'è u nostru esempiu. Eccu un spartitu di i costi di l'acquistu di u cliente potenziale:
- App Store Optimization (ASO): $ 500 per mese (costu continuu)
- Social Media Marketing: $ 2,000 per mese (costu cuntinuu)
- Campagna di Marketing Influencer: $ 10,000 (costu una volta)
- Relazioni pubbliche (PR): $ 3,000 per mese (costu cuntinuu per 3 mesi)
Simile à l'esempiu precedente, questu hè un spartimentu simplificatu per scopi illustrativi.
Eccu cumu per calculà i costi totali di l'acquistu di i clienti per trè mesi:
- Costi totali di Acquisizione di Clienti = ASO + Social Media Marketing + Influencer Marketing Campaign + PR (per u periodu)
- Costi totali di Acquisizione di Clienti = $ 500 / mese * 3 mesi + $ 2,000 / mese * 3 mesi + $ 10,000 + $ 3,000 / mese * 3 mesi
- Costi totali di Acquisizione di Clienti = $ 1,500 + $ 6,000 + $ 10,000 + $ 9,000
- Costi totali di Acquisizione di Clienti = $ 26,500
- Assumimu chì i sforzi di marketing anu risultatu in 500 scaricamenti di app novi cù compra in-app durante i 3 mesi.
- Numeru di novi Clienti Acquistati (cù acquisti in-app) = 500
Avà pudemu calculà u CAC:
- CAC = Costi Totali di Acquisizione di Clienti / Numeru di Clienti Novi Acquistati
- CAC = $ 26,500 / 500 = $ 53
Interpretazione di u CAC:
U CAC di una app mobile di $ 53 hè un indicatore pusitivu. Questu hè soprattuttu veru se l'acquistu in-app furnisce un ingressu mediu altu per utilizatore.
A prufittuità di u cliente pò esse determinata da evaluà ARPU è CAC. Se l'ARPU hè assai più grande di $ 53, guadagnà abbonati à questu prezzu pò esse viable.
Questu esempiu mostra cumu u CAC pò esse applicatu fora di a vendita di prudutti regulare. Pò esse usatu per una varietà di mudelli di cummerciale, cumprese freeapplicazioni mium, acquisti in-app è abbonamenti.
Luttendu per vede risultati da i vostri annunci mobili? Predis.aiu creatore di publicità mobile pò aiutà! Crea facilmente creativi d'altu rendiment chì guidanu clics è cunversione. Pruvate per free! "
7. Valore di a vita (LTV)
LTV stima u Revenu tutale di un cliente da a so relazione cù l'affari. Va oltre una sola compra. Cunsidereghja u putenziale di ripetiri opportunità di cummerciale è upselling.
Capisce u vostru LTV vi aiuta à determinà se i vostri costi di acquisizione di i clienti sò sustinibili. Un altu LTV relative à CAC indica un mudellu di cummerciale sanu.
Esempiu di u valore di a vita (LTV).
Esploremu LTV utilizendu un esempiu di serviziu di casella di abbonamentu. Eccu cumu pudemu stimà:
1. Revenu mediu di i clienti (ARPU)
Calculate u Revenu mensile mediu generatu da un cliente. Questu puderia include a tarifa di abbunamentu è l'acquistu di prudutti supplementari in a scatula.
Per esempiu, supponemu chì u Revenu mensile mediu per cliente hè $ 50.
2. Tariffa di Retention di Clienti
Determina u percentualità di i clienti chì rinnuvà i so abbonamenti dopu à u periodu iniziale (di solitu un mesi).
A rata di retenzioni di i clienti hè di 70%, chì significa chì u 70% di i clienti cuntinueghjanu i so abbonamenti dopu à u primu mese.
3. Media di vita di u cliente
Stima a durazione media chì un cliente sottumette à u serviziu (in mesi).
Per esempiu, supponi chì a vita media di u cliente hè di 12 mesi.
Eccu un approcciu cumuni per a stima di LTV:
- LTV = ARPU * Durata media di u Cliente * Tasso di Retention di Clienti
- LTV = $ 50 / mese * 12 mesi * 70%
- LTV = $ 600 x 0.7 = $ 420
Interpretazione
In questu casu, u LTV calculatu hè $ 420. Questu indica chì l'affari di a casella di abbunamentu pò aspittà una media di $ 420 da ogni cunsumadore durante u so periodu di adesione.
Un altu LTV relative à CAC hè desideratu. U mudellu di a cumpagnia hè prubabilmente viable se u CAC hè menu di $ 420. L'ingudu da un unicu cliente (LTV) pò pagà u CAC mentre genera prufittu.
U cumpurtamentu di i clienti varieghja. Dunque, LTV hè un numeru mediu presuntu. Per avè una stampa cumpleta, seguite i gruppi di clienti è evaluà i so LTV.
8. Impressions è Reach
L'impressioni contanu u numeru di volte chì u vostru annunziu hè visualizatu, indipendentemente da u clicu di qualcunu. Reach indica u numeru di persone uniche chì anu vistu u vostru annunziu almenu una volta.
L'impressioni è a portata dà infurmazione nantu à l'esposizione generale di a vostra campagna di publicità. Tuttavia, solu qualchì volta riflette l'ingaghjamentu o l'efficacità. Per avè una vista completa, paragunate cù metriche cum'è CTR è a tarifa di cunversione.
Sente chì i vostri annunci Twitter ùn anu micca ottene l'ingaghjamentu chì meritate? Predis.aiu creatore di publicità di Twitter cuncepisce annunzii mirati chì risonanu cù u vostru audience è aumentanu a cuscenza di a marca. Pruvate!
Impressioni è Esempiu di Reach
Avete marketing una nova app di fitness in un situ web di fitness prominente.
U vostru banner publicitariu hè mostratu in tuttu u situ web 20 volte in ogni pagina di l'articulu. Se u situ web hà 10,000 visitatori di ogni ghjornu chì vedenu una media di trè articuli ognunu, u numeru tutale di impressioni hè 60,000 (20 impressioni per pagina x trè pagine per visitatore x 10,000 visite).
In ogni casu, se quelli 10,000 4,000 visitatori rapprisentanu solu XNUMX XNUMX utilizatori unichi (alcuni di quale tornanu parechje volte), questu hè a vostra portata.
9. Engagement Rate
I tassi d'ingaghjamentu varianu da a piattaforma, ma tipicamente indicanu quantu l'utilizatori interagiscenu attivamente cù u vostru annunziu. Questu pò include cumportamenti cum'è mi piace, cumenti, sparte è retweets.
Un tassu d'ingaghjamentu altu indica chì u vostru annunziu cunnetta cù u vostru target demograficu è genera interesse. Un ritmu d'interazzione bassu pò implicà chì avete bisognu di migliurà l'attrazione visuale di u vostru annunziu o cambià u testu per esse più pertinente.
₹ Esempiu di Tassi di Ingaghjamentu
Publicate un video publicità divertente per una cumpagnia di ghjoculi di gatti in Instagram.
U video riceve 10,000 1,200 viste (impressioni) ma solu 12 1,200 mi piace, cumenti o sparte. Questu si traduce in un tassu d'ingaghjamentu di 10,000% (XNUMX impegni / XNUMX impressioni). Un altu tassu d'ingaghjamentu cum'è questu suggerisce chì u video hè divertente è risona cù l'amatori di i gatti.
10. Rata di Bounce
U tassu di rimborsu hè a percentuale di i visitori chì sbarcanu nantu à a vostra pagina di destinazione senza piglià alcuna azzione. Dopu à cliccà nantu à u vostru annunziu, partenu senza piglià alcuna azzione.
Un altu ritmu di rimborsu pò indicà chì a vostra pagina di destinazione hà bisognu à risponde à l'aspettattivi di l'utilizatori o avè una chjama chjara à l'azzione. U monitoraghju di u tassu di rimballu vi permette di ottimisà a vostra pagina di destinazione per tassi di cunversione più altu.
Esempiu di ritmu di rimbalza
Eseguite una campagna di email per un affari di viaghju chì offre un scontu nantu à e vacanze di u weekend.
Mandate un email à 5,000 abbonati, è 1,000 cliccate nantu à u ligame per vede i lochi precisi. In ogni casu, 600 visitatori partenu da u viaghju agencyu situ web senza vede i pacchetti o cuntattateli. Questu rende un tassu di rimbalzamentu di 60% (600 persone chì partenu da 1,000 visitatori).
Un altu ritmu di rimborsu quì puderia suggerisce chì a linea di sughjettu di l'email o u testu di anteprima prumetteva una sperienza di lussu chì e selezzione di vacanze di u situ web ùn furnisce micca. Puderete rinfurzà l'e-mail enfatizendu i lochi economici è includendu ritratti attraenti di destinazioni di vacanze à pocu costu.
cunchiusioni
Un approcciu guidatu da dati hè necessariu per monitorizà u budget di l'annunzii è maximizà u ritornu di l'investimentu. Questu hè un passu iniziale criticu: seguite l'indicatori di rendiment chjave (KPI) in tutta a vostra campagna.
Questi KPI furniscenu insights vitali. Un altu ritmu di cunversione indica chì i clicchi sò diventati in vendita. Questu mostra chì a vostra publicità hè efficace cù a vostra demografia di destinazione.
Un low cost per clic (CPC) mostra chì ottene clicchi à un prezzu raghjone. Infine, un ritornu pusitivu nantu à a spesa publicitaria (ROAS) indica chì a vostra campagna offre un bonu ritornu di l'investimentu.
Fighjendu questi indicatori è studiendu i so dati, pudete migliurà constantemente u vostru approcciu di publicità. Questu permette l'aghjustamenti mirati, assicurendu chì a vostra spesa publicitaria hè focu annantu à maximizà u ritornu di l'investimentu.
Pigliate u cuntrollu di i vostri sforzi di marketing cun Predis.ai! Iscriviti per free ghjudicatu oghje è vede a diffarenza di u marketing guidatu da dati pò fà!














