Ahoana ny fanaraha-maso ny teti-bolan'ny doka mba hahazoana antoka ny ROI ambony indrindra?

Manara-maso ny tetibola doka

"Ny varotra tsy misy angon-drakitra dia toy ny mitondra fiara amin'ny masonao mihidy," toy ny Dan Zarrella fahendrena hoy izy. 

Mandatsaka vola amin'ny doka ianao fa mila mahafantatra raha mahatratra olona mety izy ireo na, ratsy kokoa, raha miasa izy ireo. Amin'izao fotoana izao, miova haingana kokoa noho ny hatramin'izay ny fironana, ary tsy manapaka izany fotsiny ny vinavina.

Noho izany, fantatry ny manam-pahaizana momba ny varotra fa mila fiovana mankany amin'ny marketing entin'ny data. Eken'izy ireo ny herin'ny angona hanaraha-maso ny fandaniana amin'ny doka sy hanatsara ny fampielezan-kevitra. 

Ity fiovàna mankany amin'ny marketing entin'ny data ity dia manome anao fitaovana hanaraha-maso ny teti-bolan'ny doka. Miaraka amin'ny angona, azonao atao ny manova ny ezaka ara-barotra ataonao. Lasa milina mifantoka amin'ny laser izy ireo, miteraka fiverenana amin'ny fampiasam-bola.

Koa miomàna hamaha ny tsiambaratelon'ny fanaraha-maso mahomby amin'ny fandaniana doka. Ity torolalana ity dia mandalina ny metrika manan-danja ary mikaroka fomba fanaraha-maso mba handinihana ny zava-bitanao toy ny pro. 

Ny maha-zava-dehibe ny fanaraha-maso ny tetibola doka

Noho izany, nahoana no zava-dehibe ny manara-maso ny teti-bolan'ny doka?  

Ity misy fanamarinana ny zava-misy: mety ho sarotra ny paikady momba ny dokam-barotra. Misy karazany maromaro amin'ny lalao, manomboka amin'ny sehatra ampiasainao ka hatramin'ny demografika kendrena mifandray aminao. Miaraka amin'ny fanaraha-maso ampy, dia mora kokoa ny manara-maso ny fandanianao.

Source

Ireto misy antony mafonja sasany tsy maintsy atao ny fanaraha-maso ny fandaniana amin'ny doka:

  1. Mety hahita toerana handaniana be ny volanao ianao amin'ny fanarahana ny fandaniana amin'ny doka. Izany dia ahafahanao manatsara ny ezaka ataonao ary mamorona tombony lehibe kokoa.
  2. Ny angona avy amin'ny fandaniana amin'ny doka dia mitantara momba izay mety sy tsy mety. Ampiasao ity fampahalalana ity mba handraisana fanapahan-kevitra tsara momba ny fomba fanaovana dokambarotra.
  3. Araho ny teti-bolan'ny doka mba hahitanao faritra mety hamokatra vokatra ilaina ny dokam-barotrao. Izany koa dia ahafahanao manafoana ny fandaniana mandany ary mamindra azy ireo amin'ny teknika mahomby kokoa.
  4. Ny fanaraha-maso ny fandaniana amin'ny doka dia manome fahatakarana ny mpihaino kendrenao. Ity angona ity dia ahitana ny fihetsik'izy ireo sy ny valintenin'izy ireo amin'ny fanentananao.
  5. Ny fanaraha-maso ny teti-bolan'ny doka dia ahafahanao mitazona ny fironana ary manova ny drafitrao mba hijanonana hifaninana.

Fahatakarana ny teti-bola sy ny ROI

Source

Ankehitriny rehefa nametraka ny maha-zava-dehibe ny fanarahana ny teti-bolan'ny dokao izahay, andeha hodinihintsika ireo mpilalao roa lehibe amin'ity lalao ity: teti-bola sy ROI.

Inona no atao hoe Budget Budget?

The teti-bolan'ny doka dia ny vola laninao hanatrarana ny tanjonao amin'ny dokam-barotra. Azo zaraina amin’ny alalan’ny loharano samihafa izany famatsiam-bola izany. Ireo fantsona ireo dia mety ahitana dokam-barotra amin'ny media sosialy sy marketing amin'ny milina fikarohana, ary koa ny fomba mahazatra toy ny doka printy na fampielezam-peo.

Inona ny ROI?

Hiverina amin'ny fampiasam-bola maneho fandrefesana ahafahanao manombana ny fahombiazan'ny fampielezan-kevitrao. Amin'ny fanarahana pifidianana, kajy tsotra izao ny tombony azonao isaky ny dolara lany amin'ny dokam-barotra. Amin'ny fanarahana pifidianana, kajy tsotra izao ny tombombarotra azonao isaky ny dolara lany amin'ny dokambarotra.

Ity misy fizarazarana amin'ny raikipohy miverina amin'ny fampiasam-bola:

ROI = (vola azo avy amin'ny doka / vidin'ny doka) x 100%

Amin'ny teny tsotra, ny avo kokoa ny ROI-nao no tsara kokoa ny fampielezan-kevitrao. Ny ROI tsara dia mampiseho fa ny dokam-barotrao dia miteraka vola bebe kokoa noho ny vidin'ny doka. Ny ROI ratsy dia manondro fa mandany mihoatra noho ny azonao ianao.

Fifandraisana eo amin'ny tetibola doka sy ROI

Ny fahatakarana ny fiantraikan'ny fandaniana dokao amin'ny ROI dia tena zava-dehibe amin'ny fikambananao. Rehefa mizara loharano manerana ny sehatra ianao dia afaka manantena vokatra tsara. 

Fanampin'izany, zava-dehibe ny fanombanana sy fanatsarana ny dokam-barotrao. Ny teti-bola lehibe kokoa dia ahafahanao manatratra olona maro kokoa, manatsara ny fifaneraserana ary mitondra fiovam-po. Na izany aza, ny fandaniana dia tokony hifanaraka amin'ny vokatra. 

Farany, ampiasao ny angona mba hampahafantarana ny fanapahan-kevitrao ary hamaly ny fivoaran'ny tsena. Ity teknika ity dia hanampy anao hahazo tombony betsaka amin'ny fampiasam-bola ary hitazonana ny fampandrosoana tsy tapaka.

Famaritana fototra hanaraha-maso ny tetibola doka

Okay, noho izany dia takatsika ny maha-zava-dehibe ny fanarahana ny fandaniana amin'ny doka sy ny fifandraisany amin'ny ROI. Andeha hodinihintsika ny angon-drakitra voalohany tokony harahinao hanaraha-maso ny teti-bolan'ny doka. Ireo antontan'isa ireo dia manampy anao hanatsara ny fampielezan-kevitrao ary hahazo ROI lehibe kokoa.

Ireto ny sasany amin'ireo metrika fototra tokony hojerenao hanaraha-maso ny teti-bolan'ny doka ho an'ny fampielezan-kevitrao:

1. Taham-pidirana (CTR)

CTR dia manondro ny isan-jaton'ny olona mahatsikaritra sy manindry ny dokao. Aharihariny ny fomba manintona ny mpijery ny dokao ary mitaona azy ireo hianatra bebe kokoa momba ny vokatra na serivisinao.

CTR = (Isan'ny kitika) / (Isan'ny sary) ampitomboina 100%

Ny CTR ambony dia manondro fa manan-danja sy mampientanentana amin'ny demografika kendrenao ny dokao. Ny CTR ambany dia mety midika fa mila manatsara ny tanjonao ianao na mieritreritra indray ny dika mitovy amin'ny dokao.

Ohatra amin'ny tahan'ny Click-Through (CTR).

Eritrereto ny fivarotana ny entana fanadiovana anao amin'ny tranokala maharitra (5,000 impressions). Manintona ny saina ny dokam-barotrao, saingy tsy ampy ny kitika mitondra any amin'ny fividianana. Andeha hojerentsika ny fomba nivadika ho ROI ireo angona ireo.

  • Clicks: 120
  • Fampisehoana: 5,000
  • Cost per Click (CPC): $0.50
  • Kajy ny tahan'ny kitiho (CTR)
  • CTR = (Clicks / Impressions) x 100%. 
  • CTR = (120 clicks / 5,000 impressions) x 100% = 2.4%.

2. Cost Per Click (CPC)

Ny sara alainao isaky ny misy mpampiasa manindry ny dokanao dia asehon'ny CPC. IVA vidiny isaky ny kitika (CPC) dia singa manan-danja amin'ny famaritana ny tetibola ara-barotra mahomby, satria manampy amin'ny fampitomboana ny fiverenan'ny fandaniana amin'ny doka izany ary ahafahana manatratra mpihaino midadasika kokoa ao anatin'ny teti-bola. Amin'ny sehatra izay mampiasa maodely dokam-barotra pay-per-click (PPC), dia miasa tsara izany.

Formula: CPC = (totalin'ny fandaniana doka)/(isan'ny kitika)

Tsara ny CPC ambany satria midika izany fa mahazo kitiho amin'ny vidin'ny doka tsy miangatra ianao. Ny CPC avo dia mety manondro fa mila manova ny tolo-bidy na tanjonao ianao mba hahatratrarana ny mpihaino anao.

Eritrereto ny fandefasana fanentanana doka amin'ny milina fikarohana ho an'ny tsipika vaovao momba ny hatsaran-tarehy voajanahary. Nametraka teti-bola $1,000 ianao mba hisarihana ireo mpividy mety mitady teny toy ny “fikarakarana hoditra voajanahary” na “fahatsarana ara-tontolo iainana”. Ohatrinona anefa no aloanao isaky ny misy manindry ny dokao? Eto no idirana ny vidin'ny kitiho (CPC).

Ohatra amin'ny Cost Per Click (CPC). 

Alao sary an-tsaina ny fanentanana dokam-barotra ataonao dia mahazo hitsoka 400 eo amin'ny sehatry ny hatsaran-tarehy. Ity ny fomba ahafahanao mamaritra ny CPC-nao.

  • Tontalin'ny fandaniana doka: $1,000
  • Isan'ny kitika: 400
  • CPC: ($1,000 Total fandaniana) / (400 Clicks) = $2.50 isaky ny kitika

Amin'ity tranga ity, ny CPC dia $2.50. Ity dia karazana CPC mahazatra ho an'ny orinasa hatsaran-tarehy amin'ny milina fikarohana. Midika izany fa mahazo kitiho avy amin'ny mpihaino kendrena liana ianao amin'ny vidiny mirary.

3. Ny tahan'ny fiovam-po

Ny tahan'ny fiovam-po dia ny isan-jaton'ny olona manindry ny dokao ary mamita ny hetsika nokendrena. Mety ho tafiditra ao anatin'izany ny famitana ny fividianana, ny fisoratana anarana amin'ny gazetiboky, na ny fampidinana taratasy fotsy. Izy io dia mampiseho ny fahombiazan'ny dokao amin'ny fitondrana ny vokatra tadiavina.

Formula: tahan'ny fiovam-po = (Isan'ny fiovam-po)/(Isan'ny kitika) x 100%

Ny tahan'ny fiovam-po avo dia mampiseho fa ny dokao dia mandrisika ny mpijery hanao izao hetsika manaraka izao. Ny tahan'ny fiovam-po ratsy dia mitaky fanatsarana ny pejin-drindrinao na ny fiteny doka mba hifanaraka tsara kokoa amin'ny fikasan'ny mpampiasa.

Ohatra ny tahan'ny fiovam-po 

Alaivo sary an-tsaina hoe manao fanentanana dokambarotra amin'ny Internet ianao amin'ny vokatra vaovao. Mahatratra 1,000 ny dokao, fa olona 50 monja no mividy na inona na inona. Eto no manomboka ny tahan'ny fiovam-po. Izy io dia mampahafantatra anao ny tahan'ny kitika vokatry ny fivarotana.

  • Varotra (Fiovam-po) = 50
  • Clicks = 1,000
  • tahan'ny fiovam-po = (Isan'ny varotra) / (Isan'ny kitika) x 100%
  • tahan'ny fiovam-po = (50 / 1,000) x 100% = 5%

Ny tahan'ny fiovam-po 5% dia midika fa 5% amin'ny olona manindry ny dokao no lasa mpanjifa nandoa vola. Mety ho toerana fiaingana tsara izany, saingy misy foana ny toerana azo hatsaraina amin'ny fanatsarana ny doka sy ny pejy fipetrahanao.

4. Vidiny isaky ny fiovam-po (CPA)

Mihoatra ny CPC ny CPA amin'ny fanondroana ny vola aloanao hisambotra mpanjifa vaovao tsirairay na hitarika amin'ny alàlan'ny fampielezan-kevitrao. Tondro tena ilaina hanaraha-maso ny teti-bolan'ny doka izany. Izy io no mamaritra ny fahombiazan'ny fanentanana dokam-barotrao amin'ny famokarana varotra na fisoratana anarana.

Formula: CPA = (totalin'ny fandaniana doka) / (isan'ny fiovam-po).

Ny CPA ambany dia matetika irina satria midika izany fa mahazo mpanjifa ianao na mitarika amin'ny vidiny mirary. Ny fandaniana avo lenta dia mety manondro fa ilaina ny mandinika indray ny fomba fikendrenao. Raha tsy izany, azonao atao ny manitsy ny fantson'ny fiovam-po hanatsarana ny traikefan'ny mpampiasa.

Ohatra amin'ny Cost Per Conversion (CPA). 

Eritrereto hoe manangana fanentanana dokam-barotra amin'ny media sosialy ianao hampiroboroboana ny tranokalanao e-varotra vaovao mivarotra akanjo ara-batana. Omenao tetibola $1,000 ny fampielezan-kevitra, izay miteraka varotra 50.

Toy izao ny fomba kajy ny CPA-nao amin'ny fampiasana ny formula:

  • Total fandaniana doka = $1,000
  • Isan'ny fiovam-po (Varotra) = 50
  • CPA = Total fandaniana doka / Isan'ny fiovam-po CPA = $1,000 / 50 = $20

Amin'ity toe-javatra ity, ny CPA-nao dia $20. Midika izany fa isaky ny varotra azonao tamin'ny alàlan'ity fanentanana dokambarotra media sosialy ity dia nandoa $20 eo ho eo ianao.

5. Miverina amin'ny fandaniana doka (ROAS)

Ny ROAS dia mihoatra ny ROI amin'ny alàlan'ny kajy ny vola miditra amin'ny fandaniana doka. Kajy ny vola azonao isaky ny dolara lany amin'ny fanentanana dokambarotra.

Formula: ROAS = (Total vola azo avy amin'ny doka)/(Total fandaniana doka)

Ny ROAS avo dia manoso-kevitra fa ny dokao dia manome fiverenana fampiasam-bola be. Ny ROAS ambany dia mety manondro fa mila manatsara ny ezaka ataonao ianao amin'ny famokarana varotra bebe kokoa na manova ny fomba fanao amin'ny vidiny mba hampitomboana ny tombom-barotra.

Ohatra amin'ny fiverenana amin'ny fandaniana doka (ROAS). 

Amin'ny fampiasana ny kajy CPA ho ohatra, hevero ny fivarotana e-varotra fitaovana ara-batana izay manao fanentanana ara-barotra amin'ny media sosialy:

  • Total fandaniana doka = $1,000
  • Isan'ny fiovam-po (Varotra) = 50

Saingy, ho an'ny ROAS, mila mandinika ny totalin'ny vola azo avy amin'ireo varotra ireo isika. Andeha hatao hoe:

  • Sandan'ny baiko antonony (AOV) = $100 (Ity no sandan'ny vola lanin'ny mpihaino kendrena isaky ny baiko)

Noho izany:

  • Total vola azo avy amin'ny doka = Isan'ny fiovam-po * AOV
  • Total vola azo avy amin'ny doka = varotra 50 * $100/varotana = $5,000

Afaka kajy ny ROAS isika izao:

  • ROAS = Total vola azo avy amin'ny doka / Total fandaniana doka
  • ROAS = $5,000 / $1,000 = 5

Amin'ity ohatra ity, ny ROAS dia 5. Midika izany fa isaky ny dolara lany amin'ny fampielezan-kevitra amin'ny haino aman-jery sosialy, ny fivarotana dia niteraka $ 5 amin'ny Revenue. Ny ROAS amin'ny 5 dia heverina ho fiverenana tsara amin'ny fampiasam-bola ho an'ny orinasa e-varotra.

Toy izao ny famakiana ny ROAS:

  • ROAS avo: Ny ROAS 5 dia manondro fanentanana mahomby miaraka amin'ny fiverenana lehibe. Mahazo tombony amin'ny fampiasam-bolany ny fivarotana.
  • ROAS ambany: Ny ROAS ambany dia mety manondro fahafahana manatsara. Ny fivarotana dia mety handinika zavatra isan-karazany mba hampitomboana ny varotra. Ny fakendrena doka, ny fanatsarana ny fantson'ny fiovam-po ary ny paikadin'ny vidiny dia vitsivitsy amin'ireo lafiny tokony hodinihina. Ny tsirairay amin'ireo tetika ireo dia manana fahafahana hanatsara ny fiverenan'ny fivarotana amin'ny fandaniana amin'ny dokam-barotra.

6. Vidin'ny mpanjifa (CAC)

CAC dia metrika midadasika kokoa izay ahitana ny vidin'ny varotra sy ny varotra rehetra mifandraika amin'ny fahazoana mpanjifa vaovao. Mihoatra noho ny fandaniana doka izany mba handrakofana ny fandaniana toy ny fampivoarana tranokala, ny varotra votoaty ary ny karama amin'ny varotra.

Formula: CAC = (Totalan'ny vidin'ny mpanjifa)/(Isan'ny mpanjifa vaovao azo)

Ny fahatakaranao ny CAC dia ahafahanao manombana ny tombom-barotra amin'ny hetsika fahazoana mpanjifanao. Ny CAC avo dia mety ho tafiditra amin'ny fikarohana teknika ara-barotra mahomby kokoa na fanitsiana tsara ny fantson'ny varotrao mba hampitomboana ny tahan'ny fiovam-po.

Ohatra amin'ny vidin'ny mpanjifa (CAC).

Andao hiova fiaingana ary handinika fampiharana finday misy fividianana in-app ho ohatra ho antsika. Ity misy fizarazarana amin'ny mety ho vidin'ny mpanjifa:

  • App Store Optimization (ASO): $500 isam-bolana (vola tsy tapaka)
  • Marketing Media Sosialy: $ 2,000 isam-bolana (vola tsy tapaka)
  • Fanentanana momba ny marketing influencer: $10,000 (vidiny indray mandeha)
  • Fifandraisana amin'ny daholobe (PR): $ 3,000 isam-bolana (vola mitohy mandritra ny 3 volana)

Mitovy amin'ny ohatra teo aloha, ity dia fanaparitahana notsorina ho an'ny tanjona fanoharana.

Toy izao ny fomba kajy ny totalin'ny vidin'ny mpanjifa mandritra ny telo volana:

  • Ny totalin'ny vidin'ny mpanjifa = ASO + Social Media Marketing + Influencer Marketing Campaign + PR (ho an'ny vanim-potoana)
  • Ny totalin'ny vidin'ny fividianana mpanjifa = $ 500 / volana * 3 volana + $ 2,000 / volana * 3 volana + $ 10,000 + $ 3,000 / volana * 3 volana
  • Ny totalin'ny vidin'ny mpanjifa = $1,500 + $6,000 + $10,000 + $9,000
  • Ny totalin'ny vidin'ny mpanjifa = $26,500
  • Andeha hatao hoe ny ezaka ara-barotra dia niteraka fampidinana fampiharana vaovao 500 miaraka amin'ny fividianana in-app nandritra ny 3 volana.
  • Isan'ny mpanjifa vaovao azo (miaraka amin'ny fividianana in-app) = 500

Afaka manao kajy ny CAC isika izao:

  • CAC = Ny totalin'ny vidin'ny mpanjifa / isan'ny mpanjifa vaovao azo
  • CAC = $26,500 / 500 = $53

Fandikana ny CAC:

Ny CAC amin'ny fampiharana finday iray $53 dia famantarana tsara. Marina indrindra izany raha manome fidiram-bola avo lenta isaky ny mpampiasa ny fividianana in-app.

Ny tombony azo amin'ny mpanjifa dia azo faritana amin'ny fanombanana ny ARPU sy CAC. Raha mihoatra lavitra noho ny $53 ny ARPU dia mety ho azo atao ny mahazo mpanjifa amin'io vidiny io.

Ity ohatra ity dia mampiseho ny fomba hampiharana ny CAC ivelan'ny fivarotana vokatra mahazatra. Azo ampiasaina amin'ny modely fandraharahana isan-karazany izy io, anisan'izany freefampiharana mium, fividianana in-app ary famandrihana.

Sahirana mahita vokatra avy amin'ny doka findainao? Predis.ainy mpanao doka finday afaka manampy! Mamorona famoronan-javatra tena mahomby izay mitondra kitika sy fiovam-po. Andramo izany free! "

7. Sanda mandritra ny androm-piainana (LTV)

LTV dia manombana ny totalin'ny fidiram-bolan'ny mpanjifa amin'ny fifandraisany amin'ny orinasa. Mihoatra noho ny fividianana tokana izany. Mihevitra ny mety hisian'ny fandraharahana miverimberina sy ny fahafaha-mivarotra.

Ny fahatakaranao ny LTV dia manampy anao hamantatra raha maharitra ny vidin'ny fividiananao mpanjifa. Ny LTV avo lenta amin'ny CAC dia manondro modely ara-barotra mahasalama.

Sanda mandritra ny androm-piainana (LTV) Ohatra 

Andeha hojerentsika ny LTV amin'ny fampiasana ohatra serivisy boaty famandrihana. Toy izao ny fomba hanombanana azy:

1. Salanisan'ny fidiram-bolan'ny mpanjifa (ARPU)

Kajy ny salan'isa vola miditra isam-bolana azon'ny mpanjifa. Mety ho tafiditra ao anatin'izany ny sara famandrihana sy ny fividianana vokatra fanampiny ao anaty boaty.

Ohatra, andao atao hoe $50 ny salan'isa isam-bolana isaky ny mpanjifa.

2. Ny tahan'ny fihazonana ny mpanjifa

Farito ny isan-jaton'ny mpanjifa manavao ny famandrihana aorian'ny vanim-potoana voalohany (matetika iray volana).

Ny tahan'ny fihazonana mpanjifa dia 70%, midika izany fa ny 70% amin'ny mpanjifa dia manohy ny famandrihana azy ireo aorian'ny volana voalohany.

3. Salanisan'ny androm-piainan'ny mpanjifa

Tombanana ny salan'ny faharetan'ny mpanjifa misoratra anarana amin'ny serivisy (ao anatin'ny volana).

Ohatra, eritrereto hoe 12 volana ny androm-piainan'ny mpanjifa.

Ity misy fomba fanao mahazatra amin'ny fanombanana ny LTV:

  • LTV = ARPU * Salanisan'ny androm-piainan'ny mpanjifa * tahan'ny fitazonana ny mpanjifa
  • LTV = $50/volana * 12 volana * 70%
  • LTV = $600 x 0.7 = $420

fandikana

Amin'ity tranga ity, ny LTV kajy dia $420. Izany dia manondro fa ny orinasan'ny boaty famandrihana dia mety hanantena $ 420 eo ho eo amin'ny mpanjifa tsirairay mandritra ny vanim-potoana maha-mpikambana azy.

LTV avo lenta mifandraika amin'ny CAC no tadiavina. Ny maodelin'ny orinasa dia azo inoana fa azo atao raha latsaky ny $420 ny CAC. Ny fidiram-bola avy amin'ny mpanjifa tokana (LTV) dia afaka mandoa ny CAC raha miteraka tombony.

Miovaova ny fihetsiky ny mpanjifa. Noho izany, ny LTV dia isa heverina ho salan'isa. Mba hahazoana sary feno, araho ny vondrona mpanjifa ary tombano ny LTV-ny.

8. Fihetseham-po sy Reach

Ny sary dia manisa ny isan'ny fisehoan'ny dokao, na misy olona manindry. Ny Reach dia manondro ny isan'ny olona tsy manam-paharoa nahita ny dokao, fara fahakeliny, indray mandeha.

Ny fitaka sy ny tratra dia manome fampahafantarana momba ny fampahafantarana ankapoben'ny fampielezan-kevitrao. Na izany aza, indraindray izy ireo dia maneho ny fiaraha-miasa na ny fahombiazany. Mba hahazoana fijery feno dia ampitahao amin'ny metrika toy ny CTR sy ny tahan'ny fiovam-po izy ireo.

Mahatsiaro ho tsy mahazo ny fifamatorana mendrika anao ny doka Twitter anao? Predis.aiNy mpanao doka Twitter mamolavola doka kendrena izay mifanaraka amin'ny mpihaino anao ary mampitombo ny fahafantarana ny marika. Andramo izany!

Fihetseham-po sy ohatra azo atao 

Mivarotra fampiharana ara-batana vaovao ianao amin'ny tranokala ara-batana malaza.

Ny doka sora-baventy dia aseho manerana ny tranokala in-20 isaky ny pejy lahatsoratra. Raha manana mpitsidika 10,000 isan'andro ny tranokala izay mahita lahatsoratra telo isaky ny salan'isa, dia 60,000 ny fitambaran'ny impression (20 impressions isaky ny pejy x pejy telo isaky ny mpitsidika x 10,000 visits).

Na izany aza, raha ireo mpitsidika 10,000 ireo ihany no misolo tena ny mpampiasa tokana 4,000 (izay miverina imbetsaka ny sasany amin'izy ireo), dia azonao atao izany.

9. Taham-pifanandrinana

Miovaova arakaraka ny sehatra ny tahan'ny fifampiraharahana, saingy matetika izy ireo no manondro ny fomba fiasan'ny mpampiasa amin'ny dokao. Mety misy fitondran-tena toy ny tia, fanehoan-kevitra, fizarana, ary retweet.

Ny tahan'ny fandraisana anjara ambony dia manondro fa mifandray amin'ny demografika kendrenao ny dokao ary miteraka fahalianana. Ny tahan'ny fifaneraserana ambany dia mety midika fa mila manatsara ny mahasarika ny dokao ianao na manova ny lahatsoratra mba hifanaraka kokoa.

₹Ohatra ny tahan'ny fandraisana anjara

Mandefa doka video mahatsikaiky ho an'ny orinasa kilalao saka ianao ao amin'ny Instagram.

Mahazo mpijery 10,000 (tsindry) ilay horonan-tsary saingy tia, fanehoan-kevitra, na fizarana 1,200 fotsiny. Izany dia midika hoe tahan'ny fandraisana anjara 12% (fifandraisana anjara 1,200 / fahatsapana 10,000). Ny tahan'ny fifampiraharahana ambony tahaka izao dia manondro fa mampiala voly sy miompana amin'ireo tia saka ilay lahatsary.

10

Ny tahan'ny bounce dia ny isan-jaton'ny mpitsidika tonga ao amin'ny pejy fipetrahanao nefa tsy misy hetsika. Rehefa avy manindry ny dokao izy ireo dia miala tsy misy hetsika.

Ny tahan'ny fisondrotana avo dia mety manondro fa ny pejy fipetrahanao dia mila mahafeno ny zavatra andrasan'ny mpampiasa na manana antso mazava ho amin'ny hetsika. Ny fanaraha-maso ny tahan'ny bounce dia ahafahanao manatsara ny pejy fandraisanao ho an'ny tahan'ny fiovam-po ambony.

Ohatra amin'ny tahan'ny bounce

Manao fanentanana mailaka ho an'ny orinasa fitsangatsanganana izay manome fihenam-bidy amin'ny fialan-tsasatra faran'ny herinandro ianao.

Mandefa mailaka amin'ny mpanjifa 5,000 ianao, ary 1,000 no manindry ny rohy mba hijerena ny toerana marina. Na izany aza, mpitsidika 600 no mivoaka ny dia agencyny tranokalan'ny tsy mijery fonosana na mifandray amin'izy ireo. Izany dia manome taham-pamokarana 60% (olona 600 miala amin'ny mpitsidika 1,000).

Ny tahan'ny fisondrotana avo eto dia mety hanoro hevitra fa ny lohahevitry ny mailaka na ny lahatsoratry ny preview dia nampanantena traikefa lafo vidy izay tsy omen'ny safidy fialan-tsasatra amin'ny faran'ny herinandro. Azonao atao ny manatsara ny mailaka amin'ny alàlan'ny fanindriana ireo toerana mora ary ahitana sary manintona amin'ny toerana fialan-tsasatra mora vidy.

Famaranana

Ilaina ny fomba fiasa mifototra amin'ny angona mba hanaraha-maso ny teti-bolan'ny doka sy hampitomboana ny fiverenan'ny fampiasam-bola. Dingana voalohany manan-danja ity: araho ireo tondro fampandehanana lehibe (KPI) mandritra ny fampielezan-kevitrao.

Ireo KPI ireo dia manome hevitra tena ilaina. Ny tahan'ny fiovam-po avo dia manondro fa ny kitika dia mivadika ho varotra. Izany dia mampiseho fa mandaitra amin'ny demografika kendrenao ny dokam-barotrao. 

Ny vidin'ny kitika ambany (CPC) dia mampiseho fa mahazo kitika amin'ny vidiny mirary ianao. Farany, ny fiverenana tsara amin'ny fandaniana doka (ROAS) dia manondro fa mitondra fiverenana tsara amin'ny fampiasam-bola ny fampielezanao.

Amin'ny fijerena ireo tondro ireo sy ny fandalinana ny angon-dry zareo, dia azonao atao ny manatsara hatrany ny fomba fiasanao amin'ny doka. Izany dia ahafahana manitsy ny tanjona, miantoka fa ny fandaniana amin'ny doka dia mifantoka amin'ny fampitomboana ny fiverenan'ny fampiasam-bola. 

Raiso fifehezana ny ezaka ara-barotra ataonao miaraka amin'ny Predis.ai! Misoratra anarana a free fitsarana anio ary jereo ny fahasamihafan'ny marketing entin'ny data!


Written By

dia mpankafy teknolojia mafana fo ary manana fiaviana matanjaka amin'ny varotra sy ny asa. Miaraka amin'ny fifantohana amin'ny varotra fitomboana, dia namolavola fahaiza-manao lalina momba ny varotra eCommerce sy media sosialy izy ireo, mitarika tsy tapaka ny valin'ny fandraharahana azo refesina ho an'ny marika isan-karazany. Ny fahaizan'izy ireo mamorona sy manatanteraka paikady azo esorina dia nametraka azy ireo ho lasa manam-pahaizana manokana amin'ny fampiasana sehatra nomerika mba hanohanana ny fitomboana maharitra. Rehefa tsy sahirana amin'ny fampitomboana ny fandraharahana, Akshay dia mijanona ho mavitrika amin'ny fitazonana ny fahazarana ara-batana ary mankafy ny fialan-tsasatra miaraka amin'ny kaopy kafe mahery. Nahoana no matoky anay? Predis.ai dia atokisan'ny mpampiasa sy tompona orinasa maherin'ny iray tapitrisa maneran-tany, ao anatin'izany ireo mpitarika ny indostria izay miantehitra amin'ny vokatra sy ny famoronana AI. Ny sehatra misy anay dia manana naoty be dia be manerana ny tranokala famerenana sy fivarotana fampiharana, porofo ny tena lanjan'izao tontolo izao aterany. Manavao tsy tapaka ny haitao sy ny atiny izahay mba hahazoana antoka fa hahazo ny torolalana marina, manara-penitra ary azo antoka indrindra amin'ny fampiasana ny media sosialy ho an'ny orinasanao.


MAHITA IZANY? ZARAO AMIN'NY