Wat bedeit d'Léierphase an Instagram-Annoncen?

Wat bedeit d'Léierphase an Instagram-Annoncen?

Déi normal, mënschlech Approche fir eppes ze léieren ass et ze probéieren, erauszefannen, datt een schlecht dran ass, et anescht ze probéieren an et schliisslech ze verstoen. Maschinnen sinn an dësem Aspekt net anescht wéi mir. All Kéier wann Dir eng Instagram-Reklamm lancéiert, mécht Facebook eng Kurve duerch, wou et erausfënnt, wéi et Är Reklamm sou gutt wéi méiglech liwwere kann. An dat ass, kuerz gesot, wat eng Léierphase ass.

Wann Dir Instagram-Annoncen ausléist, gëtt et e Moment, wou sech alles onstabil fillt - d'Käschte sprangen an d'Luucht, d'Resultater schwanken, an näischt gesäit virauszesoen aus. Dat ass d'Léierphase. Et ass kee Problem. Et ass einfach de System, deen Daten sammelt, fir Är Annoncen un déi richteg Leit zu de niddregsten Käschten ze liwweren.

Déi meescht Reklaméierer maachen sech während dëser Phase Suergen a maachen genau déi Ännerungen, déi se nees vun Ufank un drécken. Loosst eis erklären, wéi d'Léierphase am Joer 2025 tatsächlech funktionéiert, firwat se wichteg ass a wat Dir maache sollt, fir se méi séier ze iwwerwannen.

Wat ass d'Léierphase eigentlech?

Wann en Annonce-Set online geet, huet den Delivery-System vun Instagram eng Aufgab: erauszefannen, wien am wahrscheinlechsten déi Aktioun ausféiert, fir déi Dir optimiséiert. Dat kéint e Kaf, e Lead, en Add-to-Cart, eng Landing Page View oder all aner Konversiouns-Event sinn.

Wärend der Léierphase funktionéiert de System:

  • Testt verschidde Publikumssegmenter
  • Experimenter mat Placementer
  • Studien fréi Engagementmuster
  • Identifizéiert wien am beschte reagéiert
  • Optimiséiert d'Offeren an d'Liwwerung

Well et en Test ass, kënnen Äre CPC, CPM a CPA onstabil ausgesinn. Dat ass normal. Den Algorithmus huet sech nach net op Är ideal Keefer festgeluecht.

Wéini ass d'Léierphase eriwwer?

Instagram brauch normalerweis ongeféier 50 Optimiséierungsevenementer bannent engem Zäitraum vu siwen Deeg, fir datt en Annonceset d'Léierphase verléisst.

Dës "Evenementer" hänken dovun of, fir wat Dir optimiséiert:

  • Optimiséierung fir Akeef → 50 Akeef
  • Optimiséierung fir Leads → 50 Leads
  • Optimiséierung fir an de Weenchen bäifügen → 50 bäifügen an de Weenchen

Soubal de System dëse Schwellwäert erreecht huet, versteet et genuch iwwer Äert Publikum fir d'Performance ze stabiliséieren

Firwat sollt Dir Iech iwwer d'Léierphase Suergen maachen?

Facebook benotzt ausschliisslech Maschinnléieren, fir erauszefannen, wéi eng spezifesch Annonce am beschte beim Publikum presentéiert ka ginn, fir dat gréisst Engagement ze kréien. Well net all Annoncekreativer gläich geschaf sinn, brauche verschidde Leit Zäit, fir se ze publizéieren, anerer kommen an engem Moment aus der Léierphase eraus.

Mä firwat hunn d'Leit Angscht virun der Léierphase?

Well wärend der Léierphase sinn d'Resultater an den duerchschnëttleche Käschte pro Klick am Allgemengen méi niddreg wéi wann se am normale Verlaf sinn. All Dag ass onberechenbar: heiansdo kéinten Är Annoncen méi Clienten bréngen, anerer einfach net.

An de Grond dofir ass, datt Facebook verschidde Placementer, Kreativer a Publikum test. Dofir probéiert et erauszefannen, wéi eng Kombinatioun am beschte funktionéiert. Wärend verschidde Kombinatioune méi Leads bréngen kënnen, kënnen anerer dat net maachen. 

Mee denkt drun, datt dëse kuerzfristege Schmerz Iech laangfristeg Gewënn brénge kann! 

Wéi laang wäert Är Annonce an der Léierphase sinn?

Hängt dovun of!

E puer Reklamme kéinten dës Phase bannent e puer Wochen verloossen. Aner kéinten bis zu enger Woch daueren. D'Reklamme verloossen normalerweis d'Léierphase soubal se ... 50 Konversiounen bannent engem 7-Deeg-Fënster erreechen.

Mee de richtege Nodeel ass, datt Är Annoncen zu all Moment erëm an d'Léierphase kënne goen, no enger Woch oder souguer engem Mount. Firwat geschitt dat? Dëst geschitt well Facebook festgestallt huet, datt Dir eng grouss Ännerung un Ärer Instagram-Annonce gemaach hutt a wëll alles mat enger zweeter Léierphase nach eng Kéier iwwerpréiwen.

Elo, dat kann zimmlech ustrengend ginn, well een net nëmmen eng Léierphase muss duerchsëtzen, mee een muss och Suen dofir ausginn. 

Elo wësst Dir, firwat Reklaméierer iwwer d'Léierphasen irritéiert sinn. Mee et gëtt eng Méiglechkeet, dëst ze ëmgoen. Liest weider fir méi ze wëssen.

Wat schéckt eng Reklam zréck an d'Léieren?

Hei hänken déi meescht Reklaméierer fest. Dir stoppt mam Léieren... an dann ass et op eemol nees sou wäit.

Är Annonce geet erëm an d'Léierphase wann Dir eppes maacht grouss Ännerungen, sou wéi:

  • Ännerung vun der Zilgrupp
  • D'Placementstrategie wiesselen
  • D'Kreativitéit aktualiséieren (neit Bild/Video)
  • Ännerung vum Optimiséierungsevenement
  • Äre Budget ze drastesch upassen
  • D'Bidstrategie änneren
  • En Annonceset pauséieren an nei starten

E puer Ännerunge sinn onvermeidbar, awer onnéideg Upassunge verzögeren d'Optimiséierung.

Verkaaft Méi iwwer Instagram 💰

PROBEER FIR FREE

Firwat sinn ech erëm an der Léierphase?

Elo wou Dir aus der Léierphase eraus sidd, ass dat Lescht wat Dir wëllt, datt Är Annonce erëm eran kënnt. Fir ze wëssen, firwat Dir et erëm an d'Léierphase gepackt hutt, kuckt Iech d'Infografik uewen un. Wéi vermeit Dir dat also? Sou geet et:

1. Eng nei Annonce oder e neit Kreativt Material erstellen

Wann Dir een sidd, deen Är éischt Instagram-Reklam erstallt huet a wëllt, datt Är Reklam d'Léierphase ganz iwwerspréngt, dann nee, dat kënnt Dir net.

All nei Reklamme mussen an d'Léierphase goen, fir datt Facebook versteet, wéi se ënner verschiddene Konditioune funktionéieren. Et gëtt also keng Méiglechkeet, dëst ze ëmgoen (an éierlech gesot, sollt Dir dat net maachen!).

2. Drastesch Ännerunge gemaach

Hei ass en anert Beispill, wéini Reklammen an d'Léierphase geschéckt ginn. Dëst geschitt, wann Dir grouss, drastesch Ännerungen un Ärer Reklam maacht.

Mä wat gëllt als eng bedeitend Ännerung? E puer Beispiller fir sou Ännerunge sinn:

  • A Budget- oder Offerännerung vu méi wéi 20% (ka heiansdo och bei méi niddrege Beträg de Fall sinn).
  • All Ännerungen, déi un Ärer Annonce gemaach ginn. (Jo! Och déi kleng.)
  • Audit vun der Zilgrupp fir Är Annonce
  • Wiel verschidde Reklammeplazéierungen
  • Ännerung vum Schlussziel vun Ärer Annonce, wéi z.B. Bewosstsinn bis Konversioun, asw.

Wann Dir eng vun dësen Ännerunge gemaach hutt, dann ass Är Annonce genau aus deem Grond nees agespaart.

Wéi kann een eng Ännerung maachen an trotzdem aus der Léierphase eraus bleiwen?

Zënter datt Dir déi éischt Léierphase duerchgaange sidd, wollt Dir eng Ännerung maachen. An d'Ännerung ass sou wichteg, datt Dir praktesch net ophale kënnt, doriwwer nozedenken. Awer wéi kritt Dir dat fäerdeg, ouni datt Är Annonce erëm an d'Léierphase geet? Hei sinn e puer Tipps, déi Iech hëllefen, Iech ze navigéieren:

  1. All Ännerungen an engem eenzege Batch maachen fir ze vermeiden, datt een an d'Léierphase hin an hier ofgedriwwe gëtt.
  2. Baséierend op Ärem Verständnis vum Publikum, maacht Ännerungen, déi bannent 50 Deeg zu 7 Konversiounen féieren (well dat ass et, wat Är Annonce aus der Léierphase eraushëlt). Op dës Manéier, och wann Dir zoufälleg an d'Phase gitt, kënnt Dir méi séier eraus.
  3. Vergewëssert Iech d'Reklam ni ënnerbriechen fir eng verlängert Period.
  4. hunn eng e grousst genuch Budget a Publikum, fir datt Dir d'Konversiounszil ouni Problemer erreeche kënnt.

Trotzdeem kann e erfollegräiche Léierprozess Är Käschte pro Acquisitioun (CPA) reduzéieren an Äre Gewënn verbesseren. Also, probéiert net an d'Léierphase ze kommen, fir Äre Budget effizient ze notzen.

Wéi kann ech d'Léierphase manner schmerzhaft maachen?

Och während der Léierphase gëtt Äre Reklammebudget ausgeschöpft. Och wann d'Resultater op verschiddenen Deeg gutt sinn, kënnen etlech Deeg brutal sinn. Fir ze vermeiden, datt Dir während dëser Léierphase ze vill ausgitt, ginn et e puer Tipps, déi Dir verfollege kënnt.

1. Annoncensätz konsolidéieren

Wann Dir gläichzäiteg verschidde Reklammen ausstellt, kënnt Dir Är Chancen op präzis a séier Resultater reduzéieren. Fir ze verhënneren, datt Är Léierphase onnéideg verlängert gëtt, kënnt Dir drun denken, Är ähnlech Reklammen ze konsolidéieren. 

2. Batch-Ännerungen maachen

Och wann et verlockend ass, Ännerungen direkt ze maachen, wann Dir se gesitt, ass dat vläicht keng gutt Optioun. Well wann Dir dacks Ännerunge maacht, ginn Är Annoncen an an aus der Léierphase. Fir sécherzestellen, datt dëst net geschitt, kënnt Dir se notéieren an eng ganz Rëtsch Ännerungen gläichzäiteg maachen.

3. Ausreechend Budget a Publikum zouweisen

D'Zil ass et, 50 Konversiounen bannent engem 7-Deeg-Fënster ze kréien, fir sécherzestellen, datt d'Annonce aus der Léierphase erauskommt. An déi zwee gréissten Parameteren, déi dës Konversiounsquote bestëmmen, sinn de Budget, deen zougewise gëtt, an d'Zilgrupp, déi Dir ausgewielt hutt. Wann dës Hindernisser aus dem Wee sinn, wäert Är Annonce séier aus der Léierphase erauskommen.

Fir sécherzestellen, datt Är Annonce en huet adäquate Budget, hei ass eng einfach Mathematik fir Iech:

Huelt Äre CPA a multiplizéiert en mat 50 fir d'Zuel vun de Konversiounen (z.B. 25 x 50 = 1250). Deelt en elo duerch 7 fir d'Zuel vun den Deeg, an deenen dës Konversiounen musse geschéien (z.B. 1250 / 7 = 178). Wielt elo dëst oder méi als Äre deegleche Budget un Konversiounen erreechen éischter.

Verbessert Instagram ROI ⚡️

Spuert Zäit a kreéiert op Skala mat AI

PROBEIER ELO

Wat ass Léieren Limitéiert?

Et gëtt dëst manner üblecht Szenario, wou Är Annonce ni d'Léierphase verléisst a mat "Léierlimitéiert" markéiert gëtt. Wat ass hei geschitt? 

Aus iergendengem Grond konnt Facebook nëmme limitéiert Informatiounen doriwwer kréien, wéi een seng Annonce am beschte promouvéiere kann. Dëst kéint un verschiddene Faktoren leien, wéi zum Beispill méi niddrege Budget oder eng iwwersegmentéiert Zilgrupp. An esou Fäll bréngt et Iech net onbedéngt méi Wäert, wann Dir Är Annoncen an der Léierphase loosst. A verschiddene Fäll kënne se méi schlecht leeschten wéi virdrun.

Dëst geschitt normalerweis well:

  • D'Publikum ass ze kleng
  • De Budget ass ze niddreg
  • D'Konversiounsevenement ass ze rar
  • Dir laaft ze vill Reklammsätz mat gedeelt Budgets.
  • Den Trichter erfuerdert Aktiounen mat héijer Absicht, déi net dacks geschéien

Fir doraus erauszekommen, probéiert e méi grousse Budget zouzeweisen, iwwersegmentéiert Annoncen an Zilgruppen unzepassen andeems se breet gemaach ginn, gutt Kreativer ze maachen, asw.

Wéi kann een d'Léierphase méi séier ofschléissen?

Dir kënnt d'Léierphase net iwwersprangen, awer Dir kënnt se mat engem intelligenten Setup méi kuerz a méi effizient maachen.

1. Benotzt e Budget, deen Ärem Zil entsprécht

Wann Äre Budget ze kleng ass fir 50 Eventer pro Woch ze maachen, da zitt d'Léierphase sech fir ëmmer weider.
Eng einfach Richtlinn:
Wielt en deegleche Budget, deen den Event, fir deen Dir optimiséiert, realistesch ënnerstëtze kann.

2. Wielt Konversiounsereignisser aus, déi tatsächlech geschéien

Wann Akeef mat Ärem aktuelle Budget ze rar sinn, fänkt mat:

  • Add-to-Car
  • Gesinn Inhalt
  • nodeems
  • Landing Page Vue

Soubal Dir genuch Daten gesammelt hutt an d'Performance sech stabiliséiert, wiesselt op méi déifgräifend Konversiounsziler.

3. Vermeit stänneg Ännerungen

All grouss Ännerung fänkt d'Léieren nei un.
Plan Är Kampagnen gutt genuch, fir datt Dir net den Drang hutt, se all Dag unzepassen.

4. Benotzt eng méi breet Targeting-Astellung (net iwwerspezifesch)

Ultra-enk Publikumsgruppen verlangsamen d'Léieren, well de System net genuch Konversiounen fënnt.
Breet bedeit net zoufälleg - et bedeit dem Algorithmus Spillraum ze ginn, fir Är ideal Keefer z'identifizéieren.

5. Annoncensätz konsolidéieren

Ze vill ähnlech Reklammsätz ze weisen, verdeelt Äre Budget dënn a schwächt den Datenfloss.
Ee staarkt Reklammeset funktionéiert vill besser wéi fënnef schwaach.

6. Benotzt Kreativer, déi staark, kloer Aktiounen generéieren

Gutt Kreativer féieren zu méi schnellen, méi konsequenten Eventer, wat dem System hëlleft méi séier ze léieren.
Schwéierpunkt op:

  • Kloer Messagerie
  • Staark Haken
  • Mobile-éischt Design
  • Schnellluedend Landing Pages

Wat méi Leit fréi konvertéieren, wat méi séier Dir mam Léieren ophält.

Finale Schied

Wéini Reklammen fir Instagram erstellen, ass et ganz wichteg sech iwwer déi extensiv Annonceparameteren bewosst ze sinn, déi Facebook ubitt. Well mat dësem Verständnis kënnt Dir Äre Budget am effizientesten notzen, wärend Dir ...apidéi maximal Virdeeler.

Eng aner wichteg Saach, déi an enger Instagram-Reklam perfekt muss sinn, ass d'Kreativitéit. Well, sou visuell fokusséiert wéi Instagram ass, mat enger schlechter Kreativitéit féiert Är Reklam néierens hin. Och wann Dir e Fiff am Targeting sidd, kënnt Dir mat enger schlechter Kreativitéit ni Resultater kréien.

Mä, glécklecherweis, Predis AI mécht d'Erstelle vun enger Annonce ganz einfach. Alles wat Dir maache musst, ass Iech unzemellen, eng Ufro ze ginn an Är eege Annonce bannent Sekonnen erofzelueden. Predis KI huet och eng Bibliothéik vu Schablounen fir verschidde vun iech, déi eng méi praktesch Erfahrung an der Reklammeproduktioun wëllen.

Also wat sinn waarden Dir fir? Aschreiwen haut fir Är ze kréien free Kont opmaachen a fänkt elo un, Är Instagram-Annonce ze kreéieren!

FAQ:

1. Wat ass d'Léierphase an Instagram-Annoncen?

D'Léierphase op Instagram fänkt un, nodeems eng nei Annonce eropgelueden gouf oder wann eng grouss Aktualiséierung vun enger existéierender Annonce gemaach gëtt. An dëser Phase testet den Annoncenliwwerungssystem verschidde Kombinatioune fir déi beschtméiglech ze fannen.

2. Wéi laang dauert eng Léierphase?

Typesch dauert d'Léierphase e puer Deeg bis eng Woch, an et hänkt vun der Annonce of. Wann Är Annonce bannent 50 Deeg 7 Konversiounsereignisser erreecht, dann ass Är Annonce aus der Léierphase eraus.

3. Wéi kann een d'Léierphase méi séier ofschléissen?

Fir d'Léierphase méi séier ofzeschléissen, kënnt Dir e genuch Budget festleeën, eng méi grouss Zilgrupp uspriechen a sécher stellen, datt Är Kreativitéit sech ergëtt.


Geschriwwen vun

Tanmay, Matgrënner vun Predis.ai, ass en erfuerene Entrepreneur mat engem bewährten Track Record, deen zwee Firmen aus dem Buedem erfollegräich gebaut huet. En Tech-Enthusiast am Häerz, en unerkannten SaaS Expert, a Joere vun praktescher Erfahrung an der Technologie ze profitéieren fir Marketing Erfolleg ze bréngen, Tanmay bitt wäertvoll Abléck iwwer wéi d'Marken hir digital Präsenz kënne stäerken, d'Produktivitéit verbesseren an de ROI maximéieren. Firwat eis vertrauen? Predis.ai gëtt vun iwwer eng Millioun Benotzer a Geschäftsbesëtzer weltwäit vertraut, dorënner Industrieleit déi op d'Output an d'Kreativitéit vun eisem AI vertrauen. Eis Plattform ass héich bewäert iwwer Bewäertungssäiten an App Stores, en Testament zum realen Weltwäert deen et liwwert. Mir aktualiséieren konsequent eis Technologie an Inhalt fir sécherzestellen datt Dir déi genaust, aktuell an zouverlässeg Leedung kritt fir sozial Medien fir Äert Geschäft ze profitéieren.


DAT NËTZIG FINN? DEEL MAT