Kion signifas la lernado-fazo en Instagram-anoncoj?

Kion signifas la lernado-fazo en Instagram-anoncoj?

La normala, homa aliro al lernado de io estas provi ĝin, malkovri, ke vi estas malbona pri ĝi, provi ĝin alimaniere, kaj fine kompreni ĝin. Maŝinoj ne diferencas de ni en ĉi tiu aspekto. Ĉiufoje kiam vi publikigas Instagram-anoncon, Facebook spertas kurbon, kie ĝi eltrovas kiel liveri viajn anoncojn laŭeble plej bone. Kaj jen, mallonge, kio estas lernado-fazo.

Kiam vi uzas Instagram-reklamojn, ekzistas momento, kiam ĉio ŝajnas malstabila — kostoj saltas, rezultoj fluktuas, kaj nenio aspektas antaŭvidebla. Tio estas la lerna fazo. Ĝi ne estas problemo. Simple la sistemo kolektas datumojn por povi liveri viajn reklamojn al la ĝustaj homoj je la plej malalta kosto.

Plej multaj reklamantoj maltrankviliĝas dum ĉi tiu fazo kaj faras la precizajn ŝanĝojn, kiuj puŝas ilin reen al la komenco. Ni analizu kiel la lerna fazo fakte funkcias en 2025, kial ĝi gravas, kaj kion vi devus fari por superi ĝin pli rapide.

Kio Efektive Estas la Lernado-Fazo?

Kiam anoncaro publikiĝas, la liverosistemo de Instagram havas taskon: eltrovi kiu plej verŝajne faros la agon, por kiu vi optimumigas. Tio povus esti aĉeto, kontakto, aldono al ĉaro, vido de surteriĝa paĝo aŭ ajna alia konverta evento.

Dum la lerna fazo, la sistemo:

  • Testas malsamajn aŭdantaron
  • Eksperimentoj kun allokigoj
  • Studas fruajn engaĝiĝajn ŝablonojn
  • Identigas kiu plej bone respondas
  • Optimigas ofertadon kaj liveradon

Ĉar ĝi estas testada, viaj CPC, CPM, kaj CPA povas aspekti malstabilaj. Tio estas normala. La algoritmo ankoraŭ ne alkroĉis viajn idealajn aĉetantojn.

Kiam la Lernado-Fazo Finiĝas?

Instagram kutime bezonas ĉirkaŭ 50 optimumigajn eventojn ene de septaga periodo por ke anonca aro eliru el la lernada fazo.

Ĉi tiuj "eventoj" dependas de tio, por kio vi optimumigas:

  • Optimigo por aĉetoj → 50 aĉetoj
  • Optimigo por kontaktoj → 50 kontaktoj
  • Optimigo por aldono al ĉaro → 50 aldono-al-ĉaroj

Post kiam la sistemo atingas ĉi tiun sojlon, ĝi komprenas sufiĉe pri via aŭdantaro por stabiligi la rendimenton.

Kial Vi Devus Zorgi Pri la Lernado-Fazo?

Facebook uzas ekskluzive Maŝinan Lernadon por eltrovi la plej bonan manieron liveri specifan reklamon al la publiko por atingi la plej grandan engaĝiĝon. Bedaŭrinde, ĉar ne ĉiuj reklamaj kreivaĵoj estas kreitaj egalaj, iuj bezonas tempon por eliri, dum aliaj rapide eliras el la lernada fazo.

Sed kial homoj timas la lernan fazon?

Ĉar dum la lerna fazo, la rezultoj kaj la averaĝa kosto po klako estas ĝenerale pli malaltaj ol kiam ili estas en regula cirkulado. Ĉiu tago estas neantaŭvidebla: iujn tagojn viaj anoncoj eble alportos pli da klientoj, kaj aliajn tagojn ili simple ne.

Kaj la kialo malantaŭ tio estas, ke Facebook testas malsamajn lokigojn, kreivaĵojn kaj spektantarojn. Rezulte, ĝi provas trovi la kombinaĵon, kiu plej bone funkcias. Dum iuj kombinaĵoj povas alporti pli da kontaktoj, aliaj eble ne. 

Sed memoru, ke ĉi tiu mallongdaŭra doloro povas alporti al vi longdaŭrajn gajnojn! 

Kiom longe via anonco restos en la lerna fazo?

Dependas!

Iuj reklamoj povus forlasi ĉi tiun fazon post kelkaj semajnoj. Kelkaj povus daŭri ĝis unu semajnon. La reklamoj tipe forlasas la lernan fazon post kiam ili atingi 50 konvertiĝojn ene de 7-taga periodo.

Sed la vera problemo estas, ke viaj reklamoj povas reeniri la lernan fazon iam ajn, post semajno aŭ eĉ monato. Kial tio okazas? Tio okazas ĉar Facebook detektis, ke vi faris gravan ŝanĝon al via Instagram-reklamo kaj volas rekontroli ĉion per dua lerna fazo.

Nu, ĉi tio povas fariĝi sufiĉe laciga, ĉar vi ne nur devas travivi lernan fazon, sed vi ankaŭ devas elspezi monon por ĝi. 

Nun vi scias, kial reklamantoj ĝenas pri lernado-fazoj. Sed ekzistas maniero preteriri tion. Legu plu por scii pli.

Kio Resendas Reklamon al Lernado?

Jen kie plej multaj reklamantoj blokiĝas. Vi eliras el lernado... kaj subite vi estas reen en ĝi.

Via anonco reeniras la lernan fazon kiam vi faras gravaj redaktoj, kiel:

  • Ŝanĝante la celan publikon
  • Ŝanĝante la strategion de lokigo
  • Ĝisdatigante la kreivon (nova bildo/video)
  • Ŝanĝante la optimumigan eventon
  • Tro draste ĝustigante vian buĝeton
  • Redaktado de la oferta strategio
  • Paŭzi kaj rekomenci anoncaron

Kelkaj redaktoj estas neeviteblaj, sed nenecesaj alĝustigoj prokrastas optimumigon.

Vendu Pli per Instagram 💰

PROVO POR FREE

Kial mi estas reen en la lernado-fazo?

Nun kiam vi jam ne plu uzas la lernan fazon, la lasta afero, kiun vi volas, estas ke via anonco revenu. Por scii kial vi revenis al la lerna fazo, rigardu la infografikon supre. Do, kiel vi evitas tion? Jen kiel:

1. Krei novan anoncon aŭ kreivon

Se vi estas iu, kiu kreis sian unuan Instagram-anoncon kaj volas, ke via anonco tute preterlasu la lernan fazon, tiam ne, vi ne povas.

Ĉiuj novaj reklamoj devas eniri la lernan fazon por helpi Facebook kompreni kiel ĝi funkcios kiam metita sub malsamajn kondiĉojn. Do ne eblas preteriri ĉi tion (kaj honeste, vi ne devus!).

2. Faris Drastajn Ŝanĝojn

Jen estas alia ekzemplo pri kiam reklamoj estos senditaj al la lerna fazo. Tio okazas kiam vi faras grandajn, drastajn ŝanĝojn al via reklamo.

Sed kio estas konsiderata signifa ŝanĝo? Jen kelkaj ekzemploj de tiaj ŝanĝoj:

  • A buĝeto aŭ ofertoŝanĝo de pli ol 20% (kelkfoje povas okazi por pli malaltaj kvantoj).
  • Ĉiuj ŝanĝoj faritaj al via reklama kreivaĵo. (Jes! Eĉ la malgrandaj.)
  • Auditado de la cela publiko por via anonco
  • Elekto malsamaj reklamlokigoj
  • Ŝanĝante la finan celon de via anonco, kiel ekzemple Konscio al Konverto, kaj tiel plu.

Se vi faris iujn el ĉi tiuj ŝanĝoj, tiam via anonco estas denove enfermita pro tiu sama kialo.

Kiel Fari Ŝanĝon Kaj Tamen Resti Ekster la Lernado-Fazo?

De kiam vi trapasis la unuan lernan fazon, vi deziris fari ŝanĝon. Kaj la ŝanĝo estas tiel grava, ke vi preskaŭ ne povas ĉesi pensi pri ĝi. Sed kiel vi povas efektivigi ĝin sen devigi vian anoncon reiri al la lerna fazo? Jen kelkaj ruzaj konsiloj por helpi vin navigi:

  1. Faru ĉiujn ŝanĝojn ene de unu aro por eviti drivadon tien kaj reen en la lernan fazon.
  2. Surbaze de via kompreno pri la aŭdantaro, faru ŝanĝojn, kiuj rezultigos 50 konvertiĝojn ene de 7 tagoj (ĉar tio estas tio, kio eltiros vian anoncon el la lerna fazo). Tiel, eĉ se vi hazarde eniros la fazon, vi eliros el ĝi pli frue.
  3. Certigu al neniam paŭzi la reklamon por plilongigita periodo.
  4. Havas sufiĉe granda buĝeto kaj publiko, por ke vi povu atingi la konvertan celon senprobleme.

Tamen, sukcesa lernada fazo povas redukti vian Koston Po Akiro (CPA) kaj plibonigi vian financan rezulton. Do, provu ne eviti eniri la lernadan fazon por efike uzi vian buĝeton.

Kiel mi povas igi la lernado-fazon malpli dolora?

Eĉ dum la lerna fazo, via reklama buĝeto estas elspezita. Kvankam kelktage la rezultoj estas bonaj, kelktage la rezultoj povas esti brutalaj. Por eviti tro multe elspezi dum ĉi tiu lerna fazo, jen kelkaj konsiloj, kiujn vi povas sekvi.

1. Kunigu anoncajn arojn

Samtempe publikigi plurajn reklamojn povas redukti viajn ŝancojn atingi precizajn kaj rapidajn rezultojn. Por eviti, ke via lerna fazo nenecese plilongiĝu, vi povas pensi pri kunigado de viaj similaj reklamoj. 

2. Aro da viaj redaktoj

Kvankam estas tente fari ŝanĝojn tuj kiam vi vidas ilin, tio eble ne estas saĝa elekto. Ĉar kiam vi faras ŝanĝojn ofte, viaj anoncoj ŝoviĝos en kaj el la lerna fazo. Por certigi, ke tio ne okazos, vi povas noti ilin kaj fari multajn ŝanĝojn samtempe.

3. Asignu sufiĉan buĝeton kaj aŭdantaron

La celo estas atingi 50 konvertiĝojn ene de 7-taga periodo por certigi, ke la anonco estas sendita ekster la lernada fazo. Kaj la du plej grandaj parametroj, kiuj decidas ĉi tiun konvertan indicon, estas la asignita buĝeto kaj la elektita publiko. Forigante ĉi tiujn obstaklojn, via anonco rapide eliros el la lernada fazo.

Por certigi, ke via anonco havas adekvata buĝeto, jen simpla matematiko por vi:

Prenu vian CPA-on kaj multipliku ĝin per 50 por la nombro de konvertiĝoj (ekz., 25 x 50 = 1250). Nun dividu ĝin per 7 por la nombro de tagoj, ene de kiuj ĉi tiuj konvertiĝoj devas okazi (ekz., 1250 / 7 = 178). Nun, asignu ĉi tion aŭ pli kiel vian ĉiutagan buĝeton al atingi konvertiĝojn pli frue.

Plibonigu Instagram-ROI ⚡️

Ŝparu tempon kaj kreu laŭskale kun AI

PROVU NUN

Kio estas Limigita Lernado?

Ekzistas ĉi tiu malpli ofta scenaro, kie via anonco neniam forlasas la lernan fazon kaj estas markita kiel "Lernado Limigita". Kio okazis ĉi tie? 

Pro iu kialo, Facebook povis lerni nur limigitajn informojn pri kiel plej bone reklami vian anoncon. Tio povas esti pro diversaj faktoroj kiel ekzemple pli malalta buĝeto aŭ tro-segmentita aŭdantaro. En tiaj kazoj, lasi viajn reklamojn resti en la lerna fazo eble ne nepre donos al vi pli da valoro. En iuj kazoj, ĝi povus funkcii pli malbone ol antaŭe.

Tio kutime okazas ĉar:

  • La aŭdantaro estas tro malgranda
  • La buĝeto estas tro malalta
  • La konverta evento estas tro malofta
  • Vi funkciigas tro multajn anoncojn kun dividitaj buĝetoj
  • La funelo postulas alt-intencajn agojn, kiuj ne okazas ofte.

Por eviti ĉi tion, provu asigni pli grandan buĝeton, adapti tro-segmentitajn reklamojn kaj spektantarojn per larĝigo, fari bonajn kreitaĵojn, kaj tiel plu.

Kiel Pli Rapide Eliri el la Lernado-Fazo?

Vi ne povas preterlasi la lernan fazon, sed vi povas mallongigi kaj pli efikigi ĝin per inteligenta aranĝo.

1. Uzu Buĝeton Kiu Kongruas kun Via Celo

Se via buĝeto estas tro malgranda por atingi 50 eventojn semajne, la lernado-fazo daŭros eterne.
Simpla gvidlinio:
Elektu ĉiutagan buĝeton, kiu povas realisme subteni la eventon, por kiu vi optimumigas.

2. Elektu Konvertajn Okazaĵojn, Kiuj Efektive Okazas

Se aĉetoj estas tro maloftaj laŭ via nuna buĝeto, komencu per:

  • Aldoni al ĉaro
  • Rigardu enhavon
  • antaŭeco
  • Vido de surteriĝa paĝo

Post kiam vi kolektos sufiĉe da datumoj kaj la rendimento stabiliĝos, ŝanĝu al pli profundaj konvertaj celoj.

3. Evitu Konstantajn Redaktojn

Ĉiu granda ŝanĝo rekomencas lernadon.
Planu viajn kampanjojn sufiĉe bone, por ke vi ne sentu la bezonon ŝanĝi ilin ĉiutage.

4. Uzu Pli Larĝan Celadon (Ne Tro Specifan)

Tre mallarĝaj aŭdantaroj malrapidigas lernadon ĉar la sistemo ne povas trovi sufiĉe da konvertiĝoj.
Pli larĝa ne signifas hazarda — ĝi signifas doni al la algoritmo spacon por identigi viajn idealajn aĉetantojn.

5. Kunigu Anoncajn Arojn

Publikigi tro multajn similajn anoncojn maldensigas vian buĝeton kaj malfortigas datenfluon.
Unu forta reklama aro funkcias multe pli bone ol kvin malfortaj.

6. Uzu Kreaĵojn, Kiuj Generas Fortajn, Klarajn Agojn

Bonaj kreivaĵoj kondukas al pli rapidaj, pli koheraj eventoj, kio helpas la sistemon lerni pli rapide.
Fokusiĝu pri:

  • Klara mesaĝado
  • Fortaj hokoj
  • Mobil-unua dezajno
  • Rapide ŝarĝiĝantaj surteriĝaj paĝoj

Ju pli da homoj konvertiĝas frue, des pli frue vi finas lernadon.

Fino Pensoj

Kiam krei reklamojn por Instagram, estas tre grave esti konscia pri la ampleksaj reklamaj parametroj, kiujn Facebook ofertas. Ĉar per ĉi tiu kompreno, vi povos plej efike uzi vian buĝeton dum reapila maksimumajn avantaĝojn.

Alia grava afero, kiu devas esti perfekta en Instagram-anonco, estas la kreivaĵo. Ĉar, kvankam vide fokusita kiel Instagram estas, kun malbona kreivaĵo, via anonco nenien iras. Eĉ se vi estas lerta pri celado, kun malbona kreivaĵo, rezultoj neniam venos.

Sed, feliĉe, Predis AI faciligas la kreadon de anonco. Vi nur devas registriĝi, doni demandon, kaj elŝuti vian propran anoncon post kelkaj sekundoj. Predis AI ankaŭ havas bibliotekon de ŝablonoj por iuj el vi, kiuj deziras pli praktikan sperton pri reklamado.

Do, kion vi atendas? Registriĝi hodiaŭ por ricevi vian free konton kaj komencu krei vian Instagram-anoncon nun!

OFTAJ DEMANDOJ:

1. Kio estas la lernado-fazo en Instagram-anoncoj?

La lernada fazo en Instagram lanĉiĝas post kiam nova anonco estas alŝutita aŭ kiam grava ĝisdatigo estas farita al ekzistanta anonco. Ĉi tiu fazo estas kie la anonca liversistemo testas plurajn kombinaĵojn por trovi la plej bone funkciajn.

2. Kiom longe daŭras lernado-fazo?

Tipe, la lerna fazo daŭras kelkajn tagojn ĝis semajnon, kaj ĝi dependas de la anonco. Se via anonco atingas 50 konvertajn eventojn ene de 7 tagoj, tiam via anonco estos ekster la lerna fazo.

3. Kiel pli rapide forlasi la lernan fazon?

Por pli rapide forlasi la lernan fazon, vi povas difini sufiĉan buĝeton, celi pli grandan aŭdantaron, kaj certigi, ke viaj kreivoj konvertiĝas.


Skribita de

Tanmay, Kunfondinto de Predis.ai, estas sperta entreprenisto kun pruvita historieto, sukcese konstruinte du firmaojn de la grundo. Teĥnika entuziasmulo en la koro, agnoskita SaaS-eksperto, kaj jaroj da praktika sperto en ekspluati teknologion por nutri merkatan sukceson, Tanmay ofertas valoregajn informojn pri kiel markoj povas akceli sian ciferecan ĉeeston, plibonigi produktivecon kaj maksimumigi ROI. Kial fidi nin? Predis.ai estas fidindaj de pli ol miliono da uzantoj kaj komercaj posedantoj tutmonde, inkluzive de industriaj gvidantoj, kiuj fidas je la produktado kaj kreemo de nia AI. Nia platformo estas tre taksata tra recenzaj retejoj kaj app-butikoj, atesto pri la reala monda valoro, kiun ĝi liveras. Ni konstante ĝisdatigas nian teknologion kaj enhavon por certigi, ke vi ricevas la plej precizan, ĝisdatigitan kaj fidindan gvidadon pri utiligado de sociaj amaskomunikiloj por via komerco.


ĈU TROVIS ĈI ĈI ÚTILA? PARTIKU KUN