“Məlumatsız marketinq, gözləriniz bağlı maşın sürmək kimidir” Dan Zarrella ağıllı deyib.
Siz reklamlara pul tökürsünüz, lakin bilməlisiniz ki, onlar lazımi insanlara çatır, yoxsa daha da pisi, işləyirlər. İndiki vaxtda tendensiyalar həmişəkindən daha sürətli dəyişir və təxminlər sadəcə onu kəsmir.
Buna görə də, marketinq mütəxəssisləri anladılar ki, dataya əsaslanan marketinqə doğru keçid olmalıdır. Onlar reklam xərclərini izləmək və kampaniyaları optimallaşdırmaq üçün məlumatların gücünü tanıyırlar.
Məlumata əsaslanan marketinqə doğru bu keçid sizi reklam büdcələrinə nəzarət etmək üçün alətlərlə təchiz edir. Məlumatlarla siz marketinq səylərinizi dəyişdirə bilərsiniz. Onlar lazer mərkəzli maşınlara çevrilərək investisiyanın qaytarılmasına səbəb olurlar.
Beləliklə, effektiv reklam xərclərinin monitorinqinin sirlərini açmağa hazır olun. Bu təlimat mühüm ölçüləri araşdırır və bir mütəxəssis kimi performansınızı təhlil etmək üçün izləmə üsullarını araşdırır.
Reklam Büdcəsinin Monitorinqinin Önəmi
Bəs, reklam büdcələrinə nəzarət etmək niyə bu qədər vacibdir?
Budur bir reallıq yoxlanışı: reklam strategiyaları mürəkkəb ola bilər. İstifadə etdiyiniz platformalardan tutmuş əlaqə saxladığınız hədəf demoqrafiyaya qədər bir neçə dəyişən var. Adekvat monitorinqlə xərclərinizi izləmək daha asandır.
Reklam xərclərinizi izləməyin vacib olmasının bəzi güclü səbəbləri bunlardır:
- Reklam xərclərinizi izləməklə nağd pulunuzun çox xərcləndiyi yerləri tapa bilərsiniz. Bu, səylərinizi təkmilləşdirməyə və daha əhəmiyyətli mənfəət əldə etməyə imkan verir.
- Reklam xərclərinizdən əldə edilən məlumatlar nəyin işlədiyi və nəyin yaramadığı haqqında nağıl danışır. Reklam yanaşmanızla bağlı düzgün mühakimə yürütmək üçün bu məlumatdan istifadə edin.
- Reklamınızın tələb olunan nəticələri verə biləcəyi sahələri tapmaq üçün reklam büdcənizi izləyin. Bu, həm də israfçı xərcləri aradan qaldırmağa və onları daha uğurlu texnikaya yönləndirməyə imkan verir.
- Reklam xərclərinizi izləmək hədəf auditoriyanızı başa düşməyə imkan verir. Bu data onların hərəkətləri və kampaniyalarınıza cavablarından ibarətdir.
- Reklam büdcənizin monitorinqi sizə tendensiyaları qabaqlamağa və rəqabətqabiliyyətli qalmaq üçün planlarınızı dəyişməyə imkan verir.
Reklam Büdcəsini və ROI-ni Anlamaq
İndi reklam büdcənizi izləməyin əhəmiyyətini müəyyən etdik, gəlin bu oyunun iki əsas oyunçusunu nəzərdən keçirək: reklam büdcəsi və ROI.
Reklam büdcəsi nədir?
The reklam büdcəsi reklam məqsədlərinizə çatmaq üçün xərcləyəcəyiniz puldur. Bu maliyyə müxtəlif mənbələr vasitəsilə ayrıla bilər. Bu kanallara sosial media reklamı və axtarış motoru marketinqi, həmçinin çap və ya yayım reklamları kimi klassik vasitələr daxil ola bilər.
ROI nədir?
İnvestisiyanın qaytarılması reklam kampaniyalarınızın performansını qiymətləndirməyə imkan verən ölçünü təmsil edir. İzləmə yolu ilə əsas fəaliyyət göstəriciləri, o, sadəcə olaraq reklama xərclədiyiniz hər dollar üçün qazandığınız qazancı hesablayır. İzləmə yolu ilə əsas fəaliyyət göstəriciləri, o, sadəcə olaraq reklama xərclədiyiniz hər dollar üçün qazandığınız qazancı hesablayır.
İnvestisiya gəliri düsturunun bölünməsi:
ROI = (Reklamlardan Gəlir / Reklam Xərcləri) x 100%
Sadə dillə desək, ROI nə qədər yüksək olsa, kampaniyanız bir o qədər yaxşı işləyir. Yaxşı ROI göstərir ki, reklamlarınız reklam qiymətindən daha çox pul qazandırır. Mənfi ROI, qazandığınızdan daha çox xərclədiyinizi göstərir.
Reklam büdcəsi ilə ROI arasında əlaqə
Reklam xərclərinizin ROI-yə necə təsir etdiyini başa düşmək təşkilatınız üçün çox vacibdir. Resursları platformalar arasında payladığınız zaman əla nəticələr gözləmək olar.
Bundan əlavə, reklamınızı qiymətləndirmək və təkmilləşdirmək çox vacibdir. Daha böyük büdcə sizə daha çox insanla əlaqə saxlamağa, əlaqəni gücləndirməyə və dönüşümləri artırmağa imkan verir. Bununla belə, xərclər nəticələrlə tarazlaşdırılmalıdır.
Nəhayət, qərarlarınızı məlumatlandırmaq və bazar inkişaflarına cavab vermək üçün məlumatlardan istifadə edin. Bu texnika sərmayənizdən maksimum nəticə əldə etməyə və ardıcıl inkişafı davam etdirməyə kömək edəcək.
Reklam Büdcəsinə Nəzarət etmək üçün Əsas Metriklər
Yaxşı, biz reklam xərclərimizi izləməyin əhəmiyyətini və onun ROI ilə əlaqəsini başa düşürük. Reklam büdcəsinə nəzarət etmək üçün izləməli olduğunuz ilkin məlumatları nəzərdən keçirək. Bu statistikalar kampaniyalarınızı optimallaşdırmağa və daha əhəmiyyətli ROI əldə etməyə kömək edir.
Reklam kampaniyalarınız üçün reklam büdcəsinə nəzarət etmək üçün izləməli olduğunuz əsas göstəricilərdən bəziləri bunlardır:
1. Tıklama Sürəti (CTR)
CTR reklamınızı görən və klikləyən şəxslərin faizinə aiddir. O, reklamınızın izləyicilərin marağını necə cəlb etdiyini və onları məhsul və ya xidmətiniz haqqında daha çox öyrənməyə sövq etdiyini göstərir.
CTR = (Kliklərin sayı) / (Təəssüratların sayı) 100% vuruldu
Yüksək CTR reklamınızın hədəf demoqrafik üçün uyğun və maraqlı olduğunu göstərir. Aşağı CTR hədəfləmənizi təkmilləşdirməli və ya reklam surətinizi yenidən düşünməli olduğunuzu göstərə bilər.
Klikləmə dərəcəsi (CTR) nümunəsi
Təmizlik mallarınızı davamlılıq veb saytında marketinqi nəzərdən keçirin (5,000 təəssürat). Reklamınız diqqəti cəlb edir, lakin kifayət qədər klik satınalmalara səbəb olmur. Gəlin bu məlumatların ROI-yə necə çevrildiyini araşdıraq.
- Kliklər: 120
- Təəssürat: 5,000
- Klik başına xərc (CPC): $0.50
- Click-Through Rate (CTR) hesablanır
- CTR = (Kliklər / Təəssüratlar) x 100%.
- CTR = (120 klik / 5,000 nümayiş) x 100% = 2.4%.
2. Klik başına xərc (CPC)
İstifadəçi reklamınıza hər dəfə klik etdikdə çəkdiyiniz xərc CPC tərəfindən göstərilir. Aşağı klik başına xərc (CPC) effektiv marketinq büdcəsini təyin edərkən həlledici amildir, çünki o, reklam xərclərindən maksimum gəlir əldə etməyə kömək edir və büdcə məhdudiyyətləri daxilində daha geniş auditoriyaya çatmağa imkan verir. Klik başına ödəniş (PPC) reklam modellərindən istifadə edən platformalarda bu yaxşı işləyir.
Formula: CPC = (ümumi reklam xərcləri)/(kliklərin sayı)
Aşağı CPC yaxşıdır, çünki bu, ədalətli reklam dəyəri ilə kliklər aldığınızı göstərir. Yüksək CPC hədəf auditoriyanıza çatmaq üçün təkliflərinizi və ya hədəfinizi dəyişdirməyiniz lazım olduğunu göstərə bilər.
Yeni üzvi gözəllik məhsulları xəttiniz üçün axtarış motoru reklam kampaniyası başlatmağı düşünün. Siz “təbii dəriyə qulluq” və ya “ekoloji cəhətdən təmiz kosmetika” kimi şərtlər axtaran potensial alıcıları cəlb etmək üçün 1,000 dollarlıq büdcə təyin etmisiniz. Bəs kimsə reklamınıza hər dəfə klik edəndə nə qədər ödəyirsiniz? Burada klik başına xərc (CPC) gəlir.
Klik başına xərc (CPC) Misal
Təsəvvür edək ki, reklam kampaniyanız gözəllik sektorunda 400 baxış qazanır. Burada CPC-nizi necə təyin edə bilərsiniz.
- Ümumi Reklam Xərcləri: $1,000
- Kliklərin sayı: 400
- CPC: ($1,000 Ümumi Xərc) / (400 Klik) = klik başına $2.50
Bu halda, CPC 2.50 ABŞ dollarıdır. Bu, axtarış motorlarında gözəllik biznesi üçün tipik CPC diapazonudur. Bu, məqbul reklam qiymətinə maraqlı hədəf auditoriyasından klik aldığınızı bildirir.
3. Dönüşüm dərəcəsi
Dönüşüm dərəcəsi, reklamınıza klikləyən və hədəflənmiş fəaliyyəti tamamlayan şəxslərin faizidir. Bunlara satınalmanı tamamlamaq, bülletenə abunə olmaq və ya ağ kağızı yükləmək daxil ola bilər. İstədiyiniz nəticəni əldə etmək üçün reklamınızın effektivliyini nümayiş etdirir.
Formula: Dönüşüm dərəcəsi = (Dönüşmələrin sayı)/(Kliklərin sayı) x 100%
Yüksək dönüşüm nisbəti göstərir ki, reklamınız izləyiciləri aşağıdakı hərəkətləri etməyə həvəsləndirir. Zəif dönüşüm nisbəti istifadəçi niyyətinə daha yaxşı uyğunlaşmaq üçün açılış səhifənizi və ya reklam dilinizi təkmilləşdirməyi tələb edir.
Dönüşüm dərəcəsi nümunəsi
Təsəvvür edin ki, yeni bir məhsul üçün internet reklam kampaniyası keçirirsiniz. Reklamınız 1,000 baxış alır, lakin sadəcə 50 nəfər hər şeyi alır. Dönüşüm dərəcəsi buradan başlayır. O, kliklərin hansı nisbətdə satışla nəticələndiyini sizə xəbər verir.
- Satış (Dönüşümlər) = 50
- Kliklər = 1,000
- Dönüşüm dərəcəsi = (Satışların sayı) / (Kliklərin sayı) x 100%
- Dönüşüm dərəcəsi = (50 / 1,000) x 100% = 5%
5% dönüşüm nisbəti o deməkdir ki, reklamınıza klikləmiş insanların 5%-i ödəniş edən müştərilərə çevrilir. Bu, yaxşı başlanğıc nöqtəsi ola bilər, lakin reklamınızı və açılış səhifənizi optimallaşdırmaqla təkmilləşdirmək üçün həmişə yer var.
4. Konversiya Başına Dəyər (CPA)
CPA, reklam kampaniyanız vasitəsilə hər bir yeni müştəri və ya aparıcı ələ keçirmək üçün nə qədər ödədiyinizi göstərməklə CPC-dən kənara çıxır. Bu, reklam büdcələrinə nəzarət etmək üçün vacib göstəricidir. O, satış və ya qeydiyyat yaratmaqda reklam kampaniyalarınızın ümumi effektivliyini müəyyən edir.
Formula: CPA = (ümumi reklam xərcləri) / (çevirmələrin sayı).
Aşağı CPA adətən arzu edilir, çünki bu, münasib qiymətə istehlakçılar və ya potensial müştərilər əldə etdiyinizi göstərir. Alma başına yüksək qiymət hədəfləmə yanaşmanıza yenidən baxmağınız zərurətindən xəbər verə bilər. Alternativ olaraq, istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün dönüşüm huninizi düzəldə bilərsiniz.
Dönüşüm Başına Dəyər (CPA) Misal
Fitnes geyimləri satan yeni e-ticarət veb saytınızı tanıtmaq üçün sosial media reklam kampaniyası başlatdığınızı düşünün. Kampaniyaya 1,000 ABŞ dolları məbləğində ümumi büdcə verirsiniz, bu da 50 satışla nəticələnir.
Düsturdan istifadə edərək CPA-nı necə hesablamaq olar:
- Ümumi Reklam Xərcləri = 1,000 dollar
- Dönüşümlərin sayı (Satış) = 50
- CPA = Ümumi Reklam Xərcləri / Dönüşümlərin Sayı CPA = $1,000 / 50 = $20
Bu ssenaridə CPA-ınız 20 dollardır. Bu o deməkdir ki, bu sosial media reklam kampaniyası vasitəsilə əldə etdiyiniz hər satış üçün orta hesabla 20 dollar ödəmisiniz.
5. Reklam Xərclərindən Gəlir (ROAS)
ROAS reklam xərclərindən əldə edilən gəliri uçota almaqla ROI-dən kənara çıxır. Reklam kampaniyalarına xərclənən hər dollar üçün qazandığınız pulun miqdarını hesablayır.
Formula: ROAS = (Reklamlardan əldə edilən ümumi gəlir)/(Ümumi Reklam Xərcləri)
Yüksək ROAS reklamlarınızın əhəmiyyətli investisiya gəliri təmin etdiyini göstərir. Aşağı ROAS daha çox satış yaratmaq üçün səylərinizi dəqiqləşdirməli olduğunuzu və ya mənfəəti artırmaq üçün qiymət yanaşmanızı dəyişdirməyiniz lazım olduğunu göstərə bilər.
Reklam Xərclərindən Gəlir (ROAS) Misal
Nümunə olaraq CPA hesablamasından istifadə edərək, sosial media marketinq kampaniyası aparan fitnes alətləri e-ticarət mağazasını nəzərdən keçirin:
- Ümumi Reklam Xərcləri = 1,000 dollar
- Dönüşümlərin sayı (Satış) = 50
Bununla belə, ROAS üçün bu satışlardan əldə edilən ümumi Gəliri nəzərə almalıyıq. Fərz edək:
- Orta Sifariş Dəyəri (AOV) = $100 (Bu, hədəf auditoriyanın sifariş üçün xərclədiyi orta məbləğdir)
Buna görə:
- Reklamlardan əldə edilən ümumi gəlir = Dönüşümlərin sayı * AOV
- Reklamlardan əldə edilən ümumi gəlir = 50 satış * 100 dollar/satış = 5,000 dollar
İndi ROAS-ı hesablaya bilərik:
- ROAS = Reklamlardan əldə edilən ümumi gəlir / Ümumi reklam xərcləri
- ROAS = 5,000 dollar / 1,000 dollar = 5
Bu misalda ROAS 5-dir. Bu o deməkdir ki, sosial media reklam kampaniyasına xərclənən hər dollar üçün mağaza 5 dollar gəlir əldə edib. 5 ROAS ümumiyyətlə e-ticarət müəssisələri üçün yaxşı investisiya gəliri hesab olunur.
ROAS-ı necə oxumaq olar:
- Yüksək ROAS: 5 ROAS əhəmiyyətli gəlir gətirən uğurlu kampaniyanı göstərir. Mağaza reklam investisiyalarından qazanc əldə edir.
- Aşağı ROAS: Aşağı ROAS yaxşılaşdırma imkanlarını göstərə bilər. Mağaza satışları artırmaq üçün müxtəlif şeyləri araşdıra bilər. Reklamın hədəflənməsi, dönüşüm hunisinin optimallaşdırılması və qiymət strategiyası nəzərə alınmalı olan aspektlərdən yalnız bir neçəsidir. Bu taktikaların hər biri mağazanın reklam xərclərinin gəlirini artırmaq potensialına malikdir.
6. Müştəri əldə etmə dəyəri (CAC)
CAC, yeni müştəri əldə etməklə bağlı bütün marketinq və satış xərclərini özündə birləşdirən daha geniş ölçüdür. Veb saytın inkişafı, məzmun marketinqi və satış qüvvəsinin ödənişi kimi xərcləri əhatə etmək üçün reklam xərclərindən kənara çıxır.
Formula: CAC = (Cəmi Müştəri Əldə Xərcləri)/(Alınan Yeni Müştərilərin Sayı)
CAC-ı başa düşmək sizə müştəri əldə etmə fəaliyyətinizin gəlirliliyini qiymətləndirməyə imkan verir. Yüksək CAC, daha sərfəli marketinq üsullarının tədqiqini və ya dönüşüm nisbətlərini artırmaq üçün satış huninizi dəqiq tənzimləməyi əhatə edə bilər.
Müştəri əldə etmə dəyəri (CAC) nümunəsi
Ötürücüləri dəyişək və nümunə olaraq tətbiqdaxili alışları olan mobil proqramı nəzərdən keçirək. Potensial müştəri əldə etmə xərclərinin bölgüsü:
- Tətbiq Mağazasının Optimizasiyası (ASO): ayda $500 (davam edən xərc)
- Sosial Media Marketinqi: ayda $2,000 (davam edən xərc)
- Influencer Marketing Kampaniyası: $10,000 (birdəfəlik xərc)
- İctimaiyyətlə Əlaqələr (PR): Ayda $3,000 (3 ay ərzində davam edən xərc)
Əvvəlki nümunəyə bənzər, bu, illüstrativ məqsədlər üçün sadələşdirilmiş bölgüdür.
Üç ay ərzində ümumi müştəri əldə etmə xərclərini necə hesablamaq olar:
- Ümumi Müştəri Qəbul Xərcləri = ASO + Sosial Media Marketinqi + İnfluencer Marketinq Kampaniyası + PR (dövr üçün)
- Ümumi Müştəri Qəbul Xərcləri = $500/ay * 3 ay + $2,000/ay * 3 ay + $10,000 + $3,000/ay * 3 ay
- Ümumi Müştəri Alma Xərcləri = $1,500 + $6,000 + $10,000 + $9,000
- Ümumi Müştəri Alma Xərcləri = 26,500 dollar
- Fərz edək ki, marketinq səyləri 500 ay ərzində tətbiqdaxili alışlarla 3 yeni proqram endirilməsi ilə nəticələnib.
- Əldə edilən Yeni Müştərilərin Sayı (tətbiqdaxili alışlarla) = 500
İndi CAC-ı hesablaya bilərik:
- CAC = Ümumi Müştəri Alma Xərcləri / Alınan Yeni Müştərilərin Sayı
- CAC = 26,500 500 dollar / 53 = XNUMX dollar
CAC-ın təfsiri:
Mobil proqramın 53 dollar dəyərində CAC-ı müsbət göstəricidir. Bu, tətbiqdaxili satınalmalar hər bir istifadəçi üçün yüksək orta gəlir təmin edərsə, xüsusilə doğrudur.
Müştərinin gəlirliliyi ARPU və CAC-ın qiymətləndirilməsi ilə müəyyən edilə bilər. Əgər ARPU 53 dollardan çox olarsa, bu qiymətə abunəçi qazanmaq məqsədəuyğun ola bilər.
Bu nümunə CAC-nin müntəzəm məhsul satışlarından kənarda necə tətbiq oluna biləcəyini nümayiş etdirir. O, daxil olmaqla, müxtəlif biznes modelləri üçün istifadə oluna bilər freemium tətbiqləri, tətbiqdaxili satınalmalar və abunəliklər.
Mobil reklamlarınızın nəticələrini görməkdə çətinlik çəkirsiniz? Predis.aimobil reklam istehsalçısı kömək edə bilər! Asanlıqla klikləri və dönüşümləri təmin edən yüksək performanslı kreativlər yaradın. Üçün cəhd edin free! "
7. Ömür boyu dəyər (LTV)
LTV müştərinin bizneslə əlaqəsindən əldə etdiyi ümumi gəliri təxmin edir. Bir alışdan kənara çıxır. O, təkrar biznes potensialını və satış imkanlarını nəzərdən keçirir.
LTV-ni başa düşmək, müştəri əldə etmə xərclərinizin davamlı olub olmadığını müəyyən etməyə kömək edir. CAC ilə müqayisədə yüksək LTV sağlam biznes modelini göstərir.
Ömür Boyu Dəyər (LTV) Misal
Abunə qutusu xidmət nümunəsindən istifadə edərək LTV-ni araşdıraq. Bunu necə qiymətləndirə bilərik:
1. Orta Müştəri Gəliri (ARPU)
Müştərinin əldə etdiyi orta aylıq gəliri hesablayın. Bura abunə haqqı və qutuda əlavə məhsul alışları daxil ola bilər.
Məsələn, fərz edək ki, bir müştəriyə düşən orta aylıq gəlir 50 dollardır.
2. Müştərilərin saxlanma dərəcəsi
İlkin müddətdən sonra (adətən bir ay) abunəliklərini yeniləyən müştərilərin faizini müəyyənləşdirin.
Müştəri saxlama dərəcəsi 70% təşkil edir, yəni müştərilərin 70%-i ilk aydan sonra abunəliklərini davam etdirir.
3. Orta Müştəri Ömrü
Müştərinin xidmətə abunə olduğu orta müddəti hesablayın (aylarla).
Məsələn, fərz edək ki, müştərinin orta ömrü 12 aydır.
LTV-ni qiymətləndirmək üçün ümumi yanaşma budur:
- LTV = ARPU * Orta Müştəri Ömrü * Müştərinin Saxlanılması Rate
- LTV = $50/ay * 12 ay * 70%
- LTV = $600 x 0.7 = $420
Təfsir
Bu halda hesablanmış LTV 420 dollar təşkil edir. Bu, abunə qutusu biznesinin üzvlük müddəti ərzində hər bir istehlakçıdan orta hesabla 420 dollar gözləyə biləcəyini göstərir.
CAC ilə müqayisədə yüksək LTV arzu edilir. CAC 420 dollardan az olarsa, şirkət modeli çox güman ki, etibarlıdır. Tək müştəridən əldə edilən gəlir (LTV) mənfəət əldə edərkən CAC-ı ödəyə bilər.
Müştəri davranışı dəyişir. Beləliklə, LTV ehtimal olunan orta rəqəmdir. Tam şəkil əldə etmək üçün müştəri qruplarını izləyin və onların LTV-lərini qiymətləndirin.
8. Təəssüratlar və Erişmə
Təəssüratlar, kiminsə klikləməsindən asılı olmayaraq, reklamınızın neçə dəfə göstərildiyini hesablayır. Reach reklamınızı ən azı bir dəfə görən unikal insanların sayını göstərir.
Təəssüratlar və əhatə dairəsi reklam kampaniyanızın ümumi ifşası haqqında məlumat verir. Bununla belə, onlar yalnız bəzən nişan və ya effektivliyi əks etdirir. Tam görünüş əldə etmək üçün onları CTR və dönüşüm dərəcəsi kimi göstəricilərlə müqayisə edin.
Twitter reklamlarınızın layiq olduğunuz nişanı almadığını hiss edirsiniz? Predis.ai's Twitter reklam istehsalçısı izləyicilərinizlə rezonans doğuran və brend şüurunu artıran hədəflənmiş reklamlar hazırlayır. Bir cəhd edin!
Təəssüratlar və Reach Nümunəsi
Siz görkəmli fitnes saytında yeni fitness proqramını marketinq edirsiniz.
Sizin banner reklamınız vebsaytda hər məqalə səhifəsində 20 dəfə göstərilir. Veb saytın hər birində orta hesabla üç məqalə görən gündəlik 10,000 ziyarətçisi varsa, təəssüratların ümumi sayı 60,000-dir (hər səhifəyə 20 təəssürat x hər ziyarətçiyə üç səhifə x 10,000 ziyarət).
Bununla belə, əgər həmin 10,000 4,000 ziyarətçi yalnız XNUMX XNUMX unikal istifadəçini təmsil edirsə (bəziləri dəfələrlə geri qayıdır), bu sizin əhatənizdir.
9. Məşğulluq dərəcəsi
Nişan nisbətləri platformadan asılı olaraq dəyişir, lakin onlar adətən istifadəçilərin reklamınızla nə qədər fəal əlaqə saxladığını göstərir. Bu, bəyənmələr, şərhlər, paylaşımlar və retvitlər kimi davranışları əhatə edə bilər.
Yüksək nişan nisbəti reklamınızın hədəf demoqrafikinizlə əlaqə saxladığını və maraq doğurduğunu göstərir. Aşağı qarşılıqlı əlaqə dərəcəsi reklamınızın vizual cəlbediciliyini artırmaq və ya mətni daha uyğun olmaq üçün dəyişdirmək lazım olduğunu göstərə bilər.
₹İştirak dərəcəsi Nümunəsi
İnstaqramda pişik oyuncaq firması üçün gülməli video reklam yerləşdirirsiniz.
Video 10,000 baxış (təəssürat) əldə edir, lakin cəmi 1,200 bəyənmə, şərh və ya paylaşım əldə edir. Bu, 12% nişanlanma nisbətinə çevrilir (1,200 nişan / 10,000 nümayiş). Bu kimi yüksək nişan nisbəti videonun əyləncəli olduğunu və pişik həvəskarları ilə rezonans doğurduğunu göstərir.
10. Sıçrayış dərəcəsi
Bounce rate heç bir tədbir görmədən açılış səhifənizə daxil olan ziyarətçilərin faizidir. Reklamınıza kliklədikdən sonra heç bir tədbir görmədən uzaqlaşırlar.
Yüksək sıçrayış dərəcəsi açılış səhifənizin istifadəçi gözləntilərinə cavab verməli olduğunu və ya aydın fəaliyyətə çağırış tələb etdiyini göstərə bilər. Sıçrayış sürətinin monitorinqi daha yüksək dönüşüm nisbətləri üçün açılış səhifənizi optimallaşdırmağa imkan verir.
Sıçrama dərəcəsi nümunəsi
Həftə sonu tətillərində endirim təklif edən səyahət biznesi üçün e-poçt kampaniyası həyata keçirirsiniz.
Siz 5,000 abunəçiyə e-poçt göndərirsiniz və 1,000 nəfər dəqiq yerlərə baxmaq üçün linkə klik edirsiniz. Bununla belə, 600 ziyarətçi səyahəti tərk edir agencypaketlərə baxmadan və ya onlarla əlaqə saxlamadan veb saytına daxil olun. Bu, 60% sıçrayış dərəcəsi verir (600 ziyarətçidən 1,000 nəfər ayrılır).
Buradakı yüksək sıçrayış nisbəti e-poçtun mövzu xəttinin və ya önizləmə mətninin veb saytın həftə sonu tətil seçimlərinin təmin etmədiyi lüks təcrübəni həddən artıq vəd etdiyini göstərə bilər. Siz ucuz yerləri vurğulamaqla və ucuz istirahət yerlərinin cəlbedici fotoşəkillərini daxil etməklə e-poçtu təkmilləşdirə bilərsiniz.
Nəticə
Reklam büdcəsinə nəzarət etmək və investisiya gəlirini maksimuma çatdırmaq üçün dataya əsaslanan yanaşma tələb olunur. Bu kritik ilkin addımdır: kampaniyanız boyunca əsas performans göstəricilərini (KPI) izləyin.
Bu KPI-lər həyati məlumatlar verir. Yüksək dönüşüm nisbəti kliklərin satışa çevrildiyini göstərir. Bu, reklamınızın hədəf demoqrafiklə təsirli olduğunu göstərir.
Klik başına aşağı qiymət (CPC) münasib qiymətə kliklər əldə etdiyinizi göstərir. Nəhayət, reklam xərclərinin müsbət gəliri (ROAS) kampaniyanızın investisiyadan yaxşı gəlir gətirdiyini göstərir.
Bu göstəricilərə baxmaq və onların məlumatlarını öyrənməklə siz reklam yanaşmanızı daim təkmilləşdirə bilərsiniz. Bu, reklam xərclərinizin sərmayədən əldə edilən gəliri maksimuma çatdırmağa yönəldilməsini təmin edərək, hədəflənmiş düzəlişlərə imkan verir.
ilə marketinq səylərinizə nəzarət edin Predis.ai! A üçün qeydiyyatdan keçin free sınaq bu gün və dataya əsaslanan marketinqin edə biləcəyi fərqi görün!














