Bir şeyi öyrənməyə normal, insani yanaşma, onu sınamaq, bu işdə pis olduğunuzu görmək, fərqli şəkildə sınamaq və nəticədə onu anlamaqdır. Maşınlar bu baxımdan bizdən fərqlənmir. Hər dəfə İnstaqram reklamı yayımladığınız zaman Facebook reklamlarınızı mümkün olan ən yaxşı şəkildə necə çatdıracağınızı anladığı bir əyrilikdən keçir. Və bir sözlə, öyrənmə mərhələsi budur.
İnstagram reklamları yayımladığınız zaman hər şeyin qeyri-sabit hiss olunduğu bir an olur - xərclər artır, nəticələr dəyişir və heç nə proqnozlaşdırıla bilən görünmür. Bu, öyrənmə mərhələsidir. Bu, problem deyil. Sadəcə olaraq, sistem reklamlarınızı ən aşağı qiymətə düzgün insanlara çatdırmaq üçün məlumat toplayır.
Əksər reklamçılar bu mərhələdə narahat olur və onları yenidən əvvəlki vəziyyətə qaytaran dəqiq düzəlişlər edirlər. Gəlin öyrənmə mərhələsinin 2025-ci ildə necə işlədiyini, niyə vacib olduğunu və bundan daha tez keçmək üçün nə etməli olduğunuzu təhlil edək.
Əslində Öyrənmə Mərhələsi Nədir?
Reklam dəsti yayımlandıqda, İnstaqramın çatdırılma sisteminin bir işi var: optimallaşdırdığınız hərəkəti kimin etmə ehtimalının ən yüksək olduğunu müəyyən edin. Bu, alış, potensial müştəri, səbətə əlavə etmə, açılış səhifəsinə baxış və ya hər hansı digər konversiya hadisəsi ola bilər.
Öyrənmə mərhələsində sistem:
- Müxtəlif auditoriya seqmentlərini sınaqdan keçirir
- Yerləşdirmələrlə bağlı təcrübələr
- Erkən nişanlanma nümunələrini öyrənir
- Ən yaxşı cavab verəni müəyyən edir
- Təklif və çatdırılmanı optimallaşdırır
Test edildiyi üçün CPC, CPM və CPA-nız qeyri-sabit görünə bilər. Bu normaldır. Alqoritm hələ ideal alıcılarınızı müəyyən etməyib.
Öyrənmə Mərhələsi Nə Zaman Bitir?
Reklamın öyrənmə mərhələsindən çıxması üçün Instagram adətən yeddi gün ərzində təxminən 50 optimallaşdırma tədbirinə ehtiyac duyur.
Bu "hadisələr" nəyi optimallaşdırdığınızdan asılıdır:
- Alış-veriş üçün optimallaşdırma → 50 alış
- Potensial müştərilər üçün optimallaşdırma → 50 potensial müştəri
- Səbətə əlavə etmə üçün optimallaşdırma → 50 səbətə əlavə etmə
Sistem bu həddə çatdıqdan sonra, performansı sabitləşdirmək üçün auditoriyanız haqqında kifayət qədər məlumat əldə edir
Niyə Öyrənmə Mərhələsi Sizi narahat etməlidir?
Facebook eksklüziv olaraq Maşın Öyrənməsindən istifadə edir ki, daha çox cəlb olunmaq üçün müəyyən bir reklamı auditoriyaya ən yaxşı şəkildə necə çatdırmaq olar. Təəssüf ki, bütün reklam kreativləri bərabər yaradılmadığından, bəziləri çıxmaq üçün vaxt tələb edir, digərləri isə bir anda öyrənmə mərhələsindən çıxır.
Bəs niyə insanlar öyrənmə mərhələsindən qorxurlar?
Çünki öyrənmə mərhələsində nəticələr və orta klik başına xərc adətən adi dövriyyədə olduğundan daha aşağı olur. Hər gün gözlənilməzdir: bəzi günlərdə reklamlarınız daha çox müştəri gətirə bilər, digər günlərdə isə onlar sadəcə olmayacaq.
Bunun səbəbi isə Facebook-un müxtəlif yerləşdirmələri, kreativləri və auditoriyaları sınaqdan keçirməsidir. Nəticədə, ən yaxşı işləyən birləşməni tapmağa çalışır. Bəzi birləşmələr daha çox potensial gətirə bilsə də, bəziləri olmaya bilər.
Ancaq unutmayın ki, bu qısamüddətli ağrı sizə uzunmüddətli qazanc gətirə bilər!
Reklamınız Öyrənmə Mərhələsində Nə qədər Olacaq?
asılıdır!
Bəzi reklamlar bir neçə həftə ərzində bu mərhələdən çıxa bilər. Bəziləri bir həftəyə qədər çəkə bilər. Reklamlar adətən öyrənmə mərhələsindən çıxdıqdan sonra çıxır 50 günlük pəncərədə 7 dönüşüm əldə edin.
Ancaq əsl zərbə odur ki, reklamlarınız istənilən vaxt, bir həftə və ya hətta bir ay sonra öyrənmə mərhələsinə yenidən daxil ola bilər. Niyə bu baş verir? Bu ona görə baş verir ki, Facebook sizin Instagram reklamınıza əsaslı redaktə etdiyinizi aşkar edib və ikinci öyrənmə mərhələsi ilə hər şeyi yenidən yoxlamaq istəyir.
İndi bu, olduqca yorucu ola bilər, çünki təkcə öyrənmə mərhələsindən keçməli deyil, həm də buna pul xərcləməlisən.
İndi siz reklamçıların Öyrənmə mərhələlərindən niyə qıcıqlandığını bilirsiniz. Ancaq bundan yan keçməyin bir yolu var. Daha çox bilmək üçün oxuyun.
Reklamı öyrənməyə nə qaytarır?
Reklamverənlərin əksəriyyətinin ilişib qaldığı yer budur. Siz öyrənməyi dayandırırsınız... və birdən yenidən işə qayıdırsınız.
Reklamınız yenidən öyrənmə mərhələsinə daxil olduqda əsas redaktələriKimi:
- Hədəf auditoriyasının dəyişdirilməsi
- Yerləşdirmə strategiyasını dəyişdirmək
- Yaradıcılığı yeniləmək (yeni şəkil/video)
- Optimallaşdırma hadisəsinin dəyişdirilməsi
- Büdcənizi çox kəskin şəkildə tənzimləmək
- Tender strategiyasının redaktə edilməsi
- Reklam dəstini dayandırmaq və yenidən başlatmaq
Bəzi düzəlişlər qaçılmazdır, lakin lazımsız düzəlişlər optimallaşdırmanı gecikdirir.
Instagram vasitəsilə daha çox sat 💰
ÜÇÜN cəhd edin FREENiyə mən yenidən öyrənmə mərhələsindəyəm?

İndi Öyrənmə mərhələsindən çıxmısınız, ən son istədiyiniz reklamınızın geri qayıtmasıdır. Nə üçün Öyrənmə mərhələsinə qayıtdığınızı bilmək üçün yuxarıdakı infoqrafikaya baxın. Beləliklə, bundan necə qaçınırsınız? Bu belədir:
1. Yeni Reklam və ya Kreativin yaradılması
Əgər siz ilk Instagram reklamınızı yaradan birisinizsə və reklamınızın öyrənmə mərhələsini tamamilə keçməsini istəyirsinizsə, yox, edə bilməzsiniz.
Bütün yeni reklamlar, Facebook-un müxtəlif şərtlər altında yerləşdirildikdə necə çıxış edəcəyini başa düşməyə kömək etmək üçün öyrənmə mərhələsinə daxil olmalıdır. Beləliklə, bundan yan keçməyin heç bir yolu yoxdur (və düzünü desəm, etməməlisiniz!).
2. Kəskin Dəyişikliklər Edildi
Reklamların öyrənmə mərhələsinə nə vaxt göndəriləcəyinə dair başqa bir nümunə. Bu, reklamınızda böyük, kəskin dəyişikliklər etdiyiniz zaman baş verir.
Bəs əhəmiyyətli dəyişiklik nə hesab olunur? Belə dəyişikliklərin bəzi nümunələri aşağıdakılardır:
- A büdcə və ya təklif dəyişikliyi 20%-dən çox (bəzən daha aşağı məbləğlər üçün baş verə bilər).
- Reklam yaradıcılığınıza edilən hər hansı dəyişiklik. (Bəli! Hətta kiçik olanlar da.)
- Hədəf auditoriyasının auditi reklamınız üçün
- Seçilməsi müxtəlif reklam yerləşdirmələri
- Son məqsədin dəyişdirilməsi reklamınızın, məsələn, Konversiyaya dair məlumatlılıq və s.
Bu dəyişikliklərdən hər hansı birini etmisinizsə, reklamınız məhz bu səbəbdən yenidən həbsdədir.
Necə Dəyişiklik Etmək və Hələ də Öyrənmə Fazasından kənarda qalmaq olar?
İlk öyrənmə mərhələsindən keçdiyinizdən bəri dəyişiklik etmək istəyirsiniz. Dəyişiklik o qədər vacibdir ki, praktiki olaraq bu barədə düşünməyi dayandıra bilməzsiniz. Bəs reklamınızı öyrənmə mərhələsinə qaytarmadan bunu necə həyata keçirə bilərsiniz? Budur naviqasiyanıza kömək edəcək bəzi gizli məsləhətlər:
- Bütün dəyişiklikləri bir dəstdə edin öyrənmə mərhələsinə irəli-geri sürüklənməmək üçün.
- Auditoriya haqqında anlayışınıza əsaslanaraq, 50 gün ərzində 7 konversiyaya səbəb olacaq dəyişikliklər edin (çünki bu, reklamınızı öyrənmə mərhələsindən çıxaracaq). Beləliklə, təsadüfən mərhələyə daxil olsanız belə, ondan daha tez çıxacaqsınız.
- Əmin olun reklamı heç vaxt dayandırmayın uzun müddətə.
- Bir var kifayət qədər böyük büdcə və auditoriya, beləliklə siz konvertasiya məqsədinə maneəsiz nail ola bilərsiniz.
Deyilənə görə, müvəffəqiyyətli bir öyrənmə mərhələsi prosesi Alma Başına Dəyərini (CPA) azalda bilər və nəticənizi yaxşılaşdıra bilər. Beləliklə, büdcənizdən səmərəli istifadə etmək üçün öyrənmə mərhələsinə düşməməyə çalışın.
Öyrənmə mərhələsini necə daha az ağrılı edə bilərəm?
Öyrənmə mərhələsində belə, reklam büdcəniz xərclənir. Bəzi günlərdə nəticələr yaxşı olsa da, bəzi günlər qəddar ola bilər. Bu öyrənmə mərhələsində çox xərcləməmək üçün əməl edə biləcəyiniz bir neçə ipucu var.
1. Reklam dəstlərini birləşdirin
Birdən çox reklamın eyni vaxtda yayımlanması dəqiq və sürətli nəticələr əldə etmək şansınızı azalda bilər. Öyrənmə fazanızın lazımsız yerə uzadılmasının qarşısını almaq üçün oxşar olan reklamlarınızı birləşdirmək barədə düşünə bilərsiniz.
2. Redaktələrinizi yığın
Onları gördüyünüz anda redaktə etmək cazibədar olsa da, bu müdrik seçim olmaya bilər. Çünki siz tez-tez redaktələr etdiyiniz zaman reklamlarınız öyrənmə mərhələsinə girib-çıxacaq. Bunun baş verməməsini təmin etmək üçün onları qeyd edə və bir anda bir çox dəyişiklik edə bilərsiniz.
3. Kifayət qədər büdcə və auditoriya ayırın
Məqsəd reklamın öyrənmə mərhələsindən göndərilməsini təmin etmək üçün 50 günlük pəncərədə 7 dönüşüm əldə etməkdir. Və bu dönüşüm nisbətini təyin edən iki ən böyük parametr ayrılmış büdcə və seçdiyiniz auditoriyadır. Bu maneələr aradan qalxdıqda, reklamınız öyrənmə mərhələsindən tez çıxacaq.
Reklamınızın olmasını təmin etmək üçün adekvat büdcə, burada sizin üçün sadə bir riyaziyyat var:
CPA-nızı götürün və dönüşüm sayı üçün onu 50-yə vurun (EG, 25 x 50 = 1250). İndi bu çevrilmələrin baş verməli olduğu günlərin sayı üçün onu 7-yə bölün (EG, 1250/7 = 178). İndi bu və ya daha çoxunu gündəlik büdcəniz kimi ayırın çevrilmələrə nail olmaq tezliklə.
Learning Limited nədir?
Reklamınızın heç vaxt öyrənmə mərhələsindən çıxmadığı və "Öyrənmə Məhdudiyyətli" kimi markalandığı daha az yayılmış ssenari var. Burada nə olub?
Facebook nədənsə reklamınızı ən yaxşı şəkildə necə tanıtmaq barədə məhdud məlumatları öyrənə bilərdi. Bu, a kimi müxtəlif amillərə görə ola bilər aşağı büdcə və ya həddindən artıq seqmentləşdirilmiş auditoriya. Belə hallarda, reklamlarınızın öyrənmə mərhələsində qalmasına icazə vermək sizə mütləq daha çox dəyər verməyə bilər. Bəzi hallarda, əvvəlkindən daha pis çıxış edə bilər.
Bu, adətən, aşağıdakı səbəblərdən baş verir:
- Auditoriya çox azdır
- Büdcə çox azdır
- Konversiya hadisəsi çox nadirdir
- Bölünmüş büdcələrlə həddindən artıq çox reklam dəsti işlədirsiniz
- Huni tez-tez baş verməyən yüksək niyyətli hərəkətlər tələb edir
Bundan çıxmaq üçün daha böyük büdcə ayırmağa, həddən artıq seqmentləşdirilmiş reklamları və auditoriyanı genişləndirməklə tənzimləməyə, yaxşı kreativlər yaratmağa və s. cəhd edin.,
Öyrənmə mərhələsindən daha tez necə çıxmaq olar?
Öyrənmə mərhələsini atlaya bilməzsiniz, amma ağıllı bir quraşdırma ilə onu daha qısa və daha səmərəli edə bilərsiniz.
1. Məqsədinizə Uyğun Bir Büdcədən İstifadə Edin
Əgər büdcəniz həftədə 50 tədbirə çatmaq üçün çox azdırsa, öyrənmə mərhələsi əbədi olaraq uzanacaq.
Sadə bir təlimat:
Optimallaşdırdığınız tədbiri real şəkildə dəstəkləyə biləcək gündəlik büdcə seçin.
2. Əslində Baş Verən Konversiya Hadisələrini Seçin
Əgər hazırkı büdcəniz səviyyəsində alış-verişlər çox nadirdirsə, aşağıdakılardan başlayın:
- Səbətə əlavə et
- Məzmuna baxın
- Qurğuşun
- Açılış səhifəsinin görünüşü
Kifayət qədər məlumat topladıqdan və performans sabitləşdikdən sonra daha dərin konversiya məqsədlərinə keçin.
3. Daimi Düzəlişlərdən Çəkinin
Hər böyük dəyişiklik öyrənməyə yenidən başlayır.
Kampaniyalarınızı kifayət qədər yaxşı planlaşdırın ki, onları gündəlik olaraq dəyişdirmək istəyi hiss etməyəsiniz.
4. Daha Geniş Hədəfləmədən İstifadə Edin (Həddindən Artıq Xüsusi Olmayan)
Sistem kifayət qədər konversiya tapa bilmədiyi üçün ultra dar auditoriya öyrənməni yavaşlatır.
Daha geniş təsadüfi demək deyil — bu, alqoritmə ideal alıcılarınızı müəyyən etmək üçün yer vermək deməkdir.
5. Reklam Dəstlərini Birləşdirin
Çoxlu sayda oxşar reklam dəsti işlətmək büdcənizi azaldır və məlumat axınını zəiflədir.
Bir güclü reklam dəsti beş zəif reklam dəstindən daha yaxşı işləyir.
6. Güclü və Aydın Hərəkətlər Yaradan Yaradıcılardan İstifadə Edin
Yaxşı yaradıcılıq daha sürətli və daha ardıcıl tədbirlərə səbəb olur ki, bu da sistemin daha sürətli öyrənməsinə kömək edir.
Fokus üzrə:
- Mesajlaşmanı təmizləyin
- Güclü qarmaqlar
- Mobil ilk dizayn
- Sürətli yüklənən açılış səhifələri
Nə qədər çox insan tez dinə qayıdırsa, bir o qədər tez öyrənməyi dayandırırsınız.
Final düşüncələr
Zaman Instagram üçün reklam yaratmaq, Facebook-un təklif etdiyi geniş reklam parametrlərindən xəbərdar olmaq çox vacibdir. Çünki bu anlayışla siz yenidən işləyərkən büdcənizi ən səmərəli şəkildə istifadə edə biləcəksinizapimaksimum fayda əldə etmək.
Instagram reklamında mükəmməl olması lazım olan digər vacib şey yaradıcılıqdır. Çünki, Instagram kimi vizual olaraq diqqət mərkəzində olsa da, pis bir kreativlə reklamınız heç yerə getmir. Pis bir yaradıcılıqla hədəf seçməyə həvəsli olsanız belə, nəticələr heç vaxt gəlməyəcək.
Amma şükürlər olsun ki, Predis AI reklam yaratmağı asanlaşdırır. Sadəcə qeydiyyatdan keçmək, xəbərdar olmaq və bir neçə saniyə ərzində öz reklamınızı yükləmək kifayətdir. Predis AI həmçinin daha çox praktiki reklam yaratmaq təcrübəsi istəyən bəziləriniz üçün şablonlar kitabxanasına malikdir.
Beləliklə, nə gözləyirsiniz? Üzv olun almaq üçün bu gün free hesabınızı açın və indi Instagram reklamınızı yaratmağa başlayın!
FAQ:
Instagram-da Öyrənmə mərhələsi yeni reklam yükləndikdən və ya mövcud reklamda əsaslı yeniləmə edildikdən sonra işə salınır. Bu mərhələ reklamın çatdırılması sisteminin ən yaxşı performans göstərənləri tapmaq üçün çoxsaylı kombinasiyaları sınaqdan keçirdiyi yerdir.
Tipik olaraq, öyrənmə mərhələsi bir neçə gündən bir həftəyə qədər davam edir və bu, reklamdan asılıdır. Əgər reklamınız 50 gün ərzində 7 çevrilmə hadisəsi əldə edərsə, o zaman reklamınız öyrənmə mərhələsindən çıxacaq.
Öyrənmə mərhələsindən daha tez çıxmaq üçün kifayət qədər büdcə təyin edə, daha böyük auditoriya qrupunu hədəfləyə və yaradıcılığınızın çevrildiyinə əmin ola bilərsiniz.
















